Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Over the past few years, video email has been the holy grail for many email marketing professionals. Indeed, to date, putting video in email campaigns is arguably the best way to amuse and engage your subscribers. Here are some convincing stats:
- 64% of consumers are more likely to make a purchase after watching a video. (Animoto)
- More than 90% of consumers said that watching videos helps them make their purchase decisions. (Vidyard)
- Adding videos to emails can improve the click-through rate by up to 300%. (Forrester)
- The very word ‘video’ in the email subject line is known to improve open rates by about 19%. (Salesforce)
Takeaway: Video content has proven to be a powerful, cost-effective way to keep your customers engaged. It’s a great way to tell them more about your products and services, all the while educating and entertaining them. Complementing videos with text descriptions, call-to-actions, and ecommerce links provides a meaningful, fruitful customer experience. It also helps build trustful relationships and can potentially deliver a higher ROI in the long run.
Below, we discuss three main approaches to adding videos to your emails.
HTML5 Video
The most recent HTML standard, HTML5, has opened new opportunities for video email marketing by introducing the element, which allows you to share videos without using third-party plugins. And that’s where the struggle got real. Email marketing professionals are now finding themselves in a ‘so near yet so far’ situation: while they can embed videos directly into the email code, only a few email service providers are able to play the embedded videos...
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.08.2018, 14:01 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Salonik biznesowy PLL LOT Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie zyska zupełnie nowe wnętrze
- 03.07.2024, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Należąca do EIG spółka Pearl Pipelines finalizuje program refinansowania długu uprzywilejowanego o wartości ponad 11 mld USD
Całkowity kapitał zainwestowany w ramach 49% udziałów spółki w Aramco Oil Pipelines sięga ok. 13 mld USD; uzyskane środki zapewniają wsparcie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Królestwie Arabii Saudyjskiej, których kapitał w blisko 65% pochodzi z inwestycji dokonanych poza Królestwem.- 03.07.2024, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
T-Mobile wprowadza Cyber Know, autorskie rozwiązanie zapobiegające atakom socjotechnicznym
Intensywna cyfryzacja i powszechne korzystanie z, także prywatnych, urządzeń mobilnych w biznesie powoduje, że cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje techniki ataków. Phishing i smishing, wykorzystujące wiadomości e-mail i SMS do wyłudzania danych, są wciąż jednymi z najczęściej stosowanych metod infiltracji systemów informatycznych. W odpowiedzi na te zagrożenia T-Mobile Polska wprowadza nową usługę - Cyber Know. Usługa ta została stworzona z myślą o podnoszeniu świadomości pracowników i zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa w instytucjach oraz w biznesie.- 03.07.2024, 12:46
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: T-Mobile