Pobierz materiał i Publikuj za darmo
VENTURA, Kalifornia, 14 września 2018 r. /PRNewswire/ - Wspierająca z dumą inicjatywy związane z rakiem piersi przez cały rok firma RevitaLash® Cosmetics rozpoczęła doroczną różową kampanię. Kampania, która trwa od 1 sierpnia 2018 r. będzie toczyć się aż do października w ramach wsparcia i świętowania Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Kolekcja limitowana obejmuje nagradzane i cieszące się popularnością produkty RevitaLash® Advanced (3,5 ml) lub RevitaBrow® Advanced (3,0 ml) w eleganckiej, białej kosmetyczne z rozpoznawalną różową wstążką.
W trakcie kampanii założyciel i główny dyrektor wykonawczy RevitaLash Cosmetics dr Michael Brinkenhoff uhonoruje i upamiętni dorobek jego zmarłej żony, u której zdiagnozowano raka piersi z przerzutami w wieku 32 lat. Marka przekazuje część dochodów ze sprzedaży RevitaLash Cosmetics przez cały rok.
„Filantropia od zawsze była w samym centrum marki RevitaLash Cosmetics. Jesteśmy bardzo dumni z naszego dorobku w tym zakresie i kontynuujemy działania poprzez ciągłe podnoszenie świadomości na temat raka piersi w ramach naszego zobowiązania Eternally Pink. Działania te są bliskie całej rodzinie RevitaLash Cosmetics” - skomentował dr Brinkenhoff.
W tym roku firma RevitaLash Cosmetics poszerza zakres działań charytatywnych poprzez wprowadzenie międzynarodowej kampanii. Od teraz aż do października 2018 r. 2 dolary ze sprzedaży każdego różowego zestawu promocyjnego zostaną przekazane na kampanie podnoszenia świadomości o raku piersi oraz badania i inicjatywy edukacyjne w tym zakresie na całym świecie aż do kwoty 50 000 dolarów. Ponadto za każdą odżywkę do brwi i rzęs sprzedaną na stronie revitalash.com od 15 września do 31 października 2018 r. firma przekaże jeden produkt RevitaBrow® Advanced na potrzeby inicjatywy City of Hope Positive Image Center aż do liczby 1600 produktów.
Limitowana edycja jest dostępna na półkach w wybranych salonach odnowy biologicznej, salonach kosmetycznych i drogeriach oraz na stronie revitalash.com.
O RevitaLash Cosmetics
Firma RevitaLash Cosmetics jest światowym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Założona w 2006 roku firma ma w swojej ofercie nagradzane odżywki do rzęs RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner i brwi RevitaBrow® Advanced Eyebrow Conditioner. Produkty firmy dostępne są w ponad 10 000 gabinetów lekarskich, ośrodkach odnowy biologicznej, salonach i drogeriach specjalistycznych. Jako organizacja wspierająca inicjatywy walki z rakiem piersi nie dla zysku firma RevitaLash Cosmetics przekazuje część dochodu na rzecz badań i edukacji nie tylko w październiku, ale wspiera społeczność walki z rakiem piersi przez cały rok. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.revitalash.com. [Produkty RevitaLash Advanced nie są dostępne na terenie Kalifornii.]
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg
Źródło: RevitaLash Cosmetics
KONTAKT:
Sarah Stinn
e-mail: sstinn@behrmanpr.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.09.2018, 15:24 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |