Newsletter

RevitaLash® Cosmetics podtrzymuje zobowiązanie do podnoszenia świadomości na temat raka piersi

14.09.2018, 15:24aktualizacja: 14.09.2018, 15:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Doroczna różowa kampania marki związana z rakiem piersi rozpoczyna się globalną akcją.

VENTURA, Kalifornia, 14 września 2018 r. /PRNewswire/ - Wspierająca z dumą inicjatywy związane z rakiem piersi przez cały rok firma RevitaLash® Cosmetics rozpoczęła doroczną różową kampanię. Kampania, która trwa od 1 sierpnia 2018 r. będzie toczyć się aż do października w ramach wsparcia i świętowania Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Kolekcja limitowana obejmuje nagradzane i cieszące się popularnością produkty RevitaLash® Advanced (3,5 ml) lub RevitaBrow® Advanced (3,0 ml) w eleganckiej, białej kosmetyczne z rozpoznawalną różową wstążką.

W trakcie kampanii założyciel i główny dyrektor wykonawczy RevitaLash Cosmetics dr Michael Brinkenhoff uhonoruje i upamiętni dorobek jego zmarłej żony, u której zdiagnozowano raka piersi z przerzutami w wieku 32 lat. Marka przekazuje część dochodów ze sprzedaży RevitaLash Cosmetics przez cały rok.

„Filantropia od zawsze była w samym centrum marki RevitaLash Cosmetics. Jesteśmy bardzo dumni z naszego dorobku w tym zakresie i kontynuujemy działania poprzez ciągłe podnoszenie świadomości na temat raka piersi w ramach naszego zobowiązania Eternally Pink. Działania te są bliskie całej rodzinie RevitaLash Cosmetics” - skomentował dr Brinkenhoff.

W tym roku firma RevitaLash Cosmetics poszerza zakres działań charytatywnych poprzez wprowadzenie międzynarodowej kampanii. Od teraz aż do października 2018 r. 2 dolary ze sprzedaży każdego różowego zestawu promocyjnego zostaną przekazane na kampanie podnoszenia świadomości o raku piersi oraz badania i inicjatywy edukacyjne w tym zakresie na całym świecie aż do kwoty 50 000 dolarów. Ponadto za każdą odżywkę do brwi i rzęs sprzedaną na stronie revitalash.com od 15 września do 31 października 2018 r. firma przekaże jeden produkt RevitaBrow® Advanced na potrzeby inicjatywy City of Hope Positive Image Center aż do liczby 1600 produktów.

Limitowana edycja jest dostępna na półkach w wybranych salonach odnowy biologicznej, salonach kosmetycznych i drogeriach oraz na stronie revitalash.com.

O RevitaLash Cosmetics

Firma RevitaLash Cosmetics jest światowym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Założona w 2006 roku firma ma w swojej ofercie nagradzane odżywki do rzęs RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner i brwi RevitaBrow® Advanced Eyebrow Conditioner. Produkty firmy dostępne są w ponad 10 000 gabinetów lekarskich, ośrodkach odnowy biologicznej, salonach i drogeriach specjalistycznych. Jako organizacja wspierająca inicjatywy walki z rakiem piersi nie dla zysku firma RevitaLash Cosmetics przekazuje część dochodu na rzecz badań i edukacji nie tylko w październiku, ale wspiera społeczność walki z rakiem piersi przez cały rok. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.revitalash.com. [Produkty RevitaLash Advanced nie są dostępne na terenie Kalifornii.]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

Źródło: RevitaLash Cosmetics

KONTAKT:

Sarah Stinn

e-mail: sstinn@behrmanpr.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.09.2018, 15:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ