Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2018 r. wyniosła ok. 46 mln i była 13% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 417 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września 2018 wyniosła 140,5 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do września 2017.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2018 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 1% porównując do września poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 168 mln zł i była ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2018 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 21% w stosunku do września 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24,7 mln zł i była 9% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2018 wyniosła 36,4 tys. m2, tj. była na poziomie o 3% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2018 r. wyniósł ok. 29 mln zł, co oznacza spadek o 20% w porównaniu do września roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 248 mln zł i była niższa o ok. 6% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl we wrześniu 2018 wyniosły ok. 0,4 mln zł co oznacza spadek o 50% w stosunku do września 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 4,8 mln zł i była niższa o ok. 26% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec września składała się z 388 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104 tys. m2, która była o ok. 0,8% niższa niż na koniec września 2017.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.10.2018, 09:29 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |