Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Costa Coffee to druga co do wielkości (posiada 3 tysiące punktów) sieć kawiarni na świecie. W Polsce zrzesza już ponad 150 lokali.
„Kto lubi nosić w portfelu plastikowe karty programów lojalnościowych czy rabatowe? Przywykliśmy już, że wszystko mamy w telefonie dostępne za pomocą kilku kliknięć. Głównie dlatego postanowiliśmy zamienić tradycyjne karty na aplikację lojalnościową. Uczestnik programu ma w niej dostęp m.in. do pełnej historii zakupów, informacji o zdobytych punktach i chyba najważniejsze - dedykowanych rabatów” - wyjaśnia Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.
Costa Coffee wdrożyło dedykowaną platformę obsługującą program lojalnościowy, dedykowany dla konsumentów. Zasady w nim obowiązujące pozwoliły na wyeliminowanie dotychczasowych kart przy jednoczesnym podniesieniu atrakcyjności programu. Projekt objął także migrację setek tysięcy użytkowników i zebranych przez nich punktów, ze starego programu lojalnościowego.
Platforma analizuje aktywność użytkowników, dzięki czemu administratorzy mogą tworzyć promocje dedykowane wybranej grupie klientów. Akcje promocyjne mogą być łatwo dostosowywane do bieżących potrzeb, trendów jak i pojawiających się sezonowych okazji. System obsługujący program został zintegrowany z kasami fiskalnymi w kawiarniach. Daje to pewność, że wszystkie punkty i rabaty zostaną naliczane prawidłowo.
„Doświadczenie we wdrażaniu programów lojalnościowych i zrozumienie założeń projektu zdecydowały o nawiązaniu współpracy z Ideo. Sposób współpracy i komunikacji nastawiony na szybkie rozwiązywanie problemów i dostarczanie nowych funkcjonalności każdego dnia utwierdza nas w przekonaniu, że była to dobra decyzja” - podsumowuje Karol Dragan.
Za opracowanie strategii i koncepcji biznesowej programu oraz jego bieżącą obsługę odpowiada Motivation Direct. Ideo zaprojektowało i wdrożyło platformę do zarządzania programem lojalnościowym. Odpowiada także za utrzymanie i rozbudowę projektu od strony technologicznej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.10.2018, 12:04 |
Źródło informacji | ideo.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
W cieniu konfliktu: jak młode pokolenie Libanu walczy o swoją przyszłość
Liban już kolejny rok z rzędu pogrążony jest w wielowymiarowym kryzysie. Zapaść gospodarcza, napięta sytuacja polityczna i - obecnie zawieszona - wojna na terytorium kraju powodują, że coraz więcej jego mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie. Szczególnie zagrożone są osoby młode - to właśnie je wspiera Polska Akcja Humanitarna.- 23.12.2024, 16:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Polska Akcja Humanitarna
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire