Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Stację uruchomiono w Miejscu Obsługi Podróżnych (MOP) Michałowice, na trasie Łódź-Wrocław. „To jedna z najnowocześniejszych w Europie, a na pewno najnowocześniejsza w Polsce stacja benzynowa drive through” - powiedziała PAP Patrycja Klarecka, członek Zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.
„To innowacyjny pomysł. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy są coraz bardziej wymagający, mają coraz mniej czasu i cenią sobie wygodę” - dodała Klarecka.
„Gdy kierowca podjeżdża i zatrzymuje się przy dystrybutorze, wtedy osoba z obsługi stacji podchodzi i pyta o rodzaj paliwa. Podczas tankowania klient - cały czas siedząc za kierownicą - widzi również wyświetlone menu z ofertą gastronomiczną i ma możliwość komunikacji z obsługą gastronomiczną za pomocą specjalnego terminala” - wyjaśnił w rozmowie z PAP Stanisław Barański, jeden z odpowiedzialnych za projekt w PKN Orlen.
„Kiedy tankowanie jest zakończone, kierowca podjeżdża do okienka, gdzie płaci za zamówienie, a następnie do okienka numer 2, gdzie odbiera zakupione produkty z oferty gastronomicznej, i po maksymalnie 210 sekundach rusza w trasę” - dodał Barański.
Według Patrycji Klareckiej, sprzedaż produktów pozapaliwowych stanowi znaczącą część obrotów w segmencie detalicznym w PKN Orlen. „W tym kierunku chcielibyśmy pójść, tak aby obok nowoczesnych paliw takich jak Verva i Efekta móc klientom zaoferować kompleksowe usługi gastronomiczne oraz ofertę sklepową” - podkreśliła Patrycja Klarecka.
PKN Orlen ma ok. 1 700 stacji w Polsce. Przedstawiciele spółki zapowiadają, że jeśli koncepcja „drive through” się sprawdzi, będzie wdrażana w innych stacjach, głównie znajdujących się przy autostradach.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.10.2018, 15:55 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna swoją działalność
Powołana została Komisja Etyki Public Relations, na której czele stanęła prof. UW dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska - ekspertka w zakresie etyki i komunikacji z Uniwersytetu Warszawskiego. Celem komisji jest umacnianie standardów etycznych w branży Public Relations.- 13.05.2025, 15:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Związek Firm Public Relations
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ