Newsletter

Marka Abarth osiągnęła 15 proc. wzrost sprzedaży samochodów

31.10.2018, 12:10aktualizacja: 31.10.2018, 12:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W tym roku Abarth był jedną z najszybciej rosnących marek, osiągając w Europie 15-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem – ocenił dyrektor marek Fiat i Abarth Luca Napolitano.

Dyrektor Abartha uczestniczył w najstarszym długodystansowym wyścigu samochodowym Targa Florio, który odbywa się na Sycylii.

„Dobrą wiadomością jest także to, że rośniemy nie tylko we Włoszech – w Hiszpanii mamy prawie 40 proc., a we Francji i Wielkiej Brytanii prawie 30 proc. wzrostu sprzedanych egzemplarzy marki Abarth. Odnotowujemy pozytywne trendy również na innych rynkach” – dodał Napolitano.

Targa Florio były także okazją do zaprezentowania odświeżonej gamy Abarth 595 – modeli Turismo i Competizione. Jak podaje producent samochody te utożsamiają sobą dwie charakterystyczne dla marki cechy – konkurencyjność i atrakcyjność wzornictwa.

„W modelach Competizione i Turismo mamy nowe wnętrza, kolory, detale i nowość dostępną w modelu Competizione, którą szczególnie warto podkreślić – układy wydechowy Record Monza” – powiedział Napolitano.

Podsumował także sezon sportowych sukcesów Abartha – „Dwa lata temu Abarth 124 powrócił do rajdu. Nie był to dla nas łatwy początek. Jednak ciężko pracowaliśmy, aby w tym sezonie przystąpić do zawodów bardziej zorganizowani, lepiej przygotowani, a także szybsi i niezawodni. Nasza ciężka praca opłaciła się” - dodał.

Dzięki 124 rally, marka Abarth zdobyła tytuł Mistrza Świata FIA R-GT - jeszcze przed zakończeniem Mistrzostw - oraz odniosła około 40 zwycięstw w kategorii R-GT w 12 różnych międzynarodowych mistrzostwach.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 31.10.2018, 12:10
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ