Newsletter

REDAN SA (39/2018) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w październiku 2018 r.

07.11.2018, 08:30aktualizacja: 07.11.2018, 08:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 39/2018

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2018 r. wyniosła ok. 56 mln i była 7% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 473 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października 2018 wyniosła 140,6 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do października 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w październiku 2018 r. wyniosła ok. 25 mln zł i była wyższa o ok. 2% porównując do października poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 193 mln zł i była ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku 2018 wyniosły 3,5 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do października 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 28,2 mln zł i była 10% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2018 wyniosła 37,0 tys. m2, tj. była na poziomie o 2% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2018 r. wyniósł ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 13% w porównaniu do października roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 280 mln zł i była niższa o ok. 7% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w październiku 2018 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza spadek o 29% w stosunku do października 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 5,6 mln zł i była niższa o ok. 26% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec września składała się z 387 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,6 tys. m2, która była o ok. 2% niższa niż na koniec października 2017.

Pomimo negatywnego odchylenia sprzedaży rok do roku, podkreślenia wymaga, że wartość wolumenu wypracowanej w segmencie dyskontowym marży handlowej była na takim samym poziomie jak w roku ubiegłym. Jest to wynikiem: (i) lepszej, atrakcyjniejszej oferty, (ii) zwiększonego udziału importu oraz (iii) znacznie głębszych przecen prowadzonych w 2017 r., które zwiększały sprzedaż, lecz negatywnie zmniejszały marżę procentową.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2018, 08:30
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ