Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stowarzyszenie PEMI między 1 a 31 października przeprowadziło badanie ankietowe wśród grupy 1167 konsumentów w wieku powyżej 20 lat. Ankietowani odpowiadali na pytania drogą elektroniczną, a także za pośrednictwem rozmów telefonicznych.
Czy w kontekście usług bankowych możemy mówić o patriotyzmie ekonomicznym?
Zdecydowanie TAK - wybierając bank czy instytucję finansową respondenci nie kierują się kryterium pochodzenia kapitału finansującego, natomiast przykładają dużą wagę do kryterium wysokości podatku opłacanego w Polsce. To bardzo ciekawy trend potwierdzający realną świadomość ekonomiczną Polaków.
Czy bankowość w tradycyjnym wydaniu odchodzi do lamusa?
Przeprowadzona ankieta potwierdziła również trendy związane z migracją klientów do usług elektronicznych, realizowanych przez smartfon lub stronę internetową. Pojawia się zatem pytanie, w jakim celu nadal są utrzymywane kosztowne oddziały bankowe.
Wnioski płynące z ankiety z pewnością stanowią interesujący materiał dla banków i innych instytucji świadczących usługi finansowe. Przedsiębiorcy w sposób bardziej zdecydowany i jawny powinni podkreślać wysokość płaconych podatków. Jest to również silna przesłanka marketingowa – skuteczność przekazu reklamowego stanie się tym wyższa, im bardziej wiarygodna, transparentna będzie działalność podatkowa instytucji finansowej czy banku.
Zapraszamy do zapoznania się z całym badaniem.
https://www.facebook.com/590powodow/
www.590powodow.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 07.11.2018, 14:34 |
Źródło informacji | 590 powodów |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ