Pobierz materiał i Publikuj za darmo
REDMOND, Waszyngton, 9 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Gap Inc. (NYSE: GPS) ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z Microsoft Corp. Nasdaq: MSFT) w celu realizacji strategii transformacji cyfrowej i dalej zakrojonego tworzenia nowych doświadczeń klientów we wszystkich markach, w tym Old Navy, Gap, Banana Republic, Athleta, Hill City i Intermix. Pracując z Microsoftem jako głównym partnerem chmury obliczeniowej, Gap Inc. może skupić się na innowacjach technologicznych, szybkości i elastyczności poprzez rozwiązania Microsoft Azure i Microsoft 365 w służbie wdrażania nowych możliwości i usprawnienia pracy w całej korporacji.
„Wraz ze zwiększaniem wartości i aktywnej działalności oraz przyspieszaniem działań w internecie i na komórkach możliwość skalowania technologii w bezpiecznym środowisku jest kluczowym czynnikiem umożliwiającym wzrost – skomentowała Sally Gilligan, główna dyrektor informacji w Gap Inc. - Platforma Microsoft Azure daje naszym zespołom możliwości szybkiego zapewniania klientom innowacyjnych, spersonalizowanych rozwiązań z wykorzystaniem szerokiego doświadczenia po stronie Microsoft” – dodała dyrektor.
Firma Gap Inc. ściśle współpracuje z Microsoftem w zakresie migracji setek aplikacji do Azure, skupiając się przy tym na zapewnianiu klientom w sklepach, w internecie i na komórkach płynnego, spersonalizowanego doświadczenia. Firma zaczyna od przenoszenia kluczowego inwentarza, sklepów i możliwości stron na platformę Azure w celu zapewnienia zaufanego, skalowalnego i wydajnego kosztowo rozwiązania. To właśnie te kluczowe możliwości stoją za portfelem marek i produktów w sprzedaży w ponad 90 krajach przez wiele kanałów, w tym 3100 sklepów w posiadaniu firmy. Korzystając z oferty PaaS Microsoft Azure, firma Gap Inc. skraca czas trafiania na rynki nowych usług skierowanych do klientów, tym samym dając klientom większe możliwości przez elastyczność miejsca i sposobu robienia zakupów. Chmura Microsoft Azure obsługuje model DevOps firmy poprzez który inżynierowie i zespoły zarządzania produktem szybko opracowują, wdrażają i testują nowe możliwości.
Budując i centralizując platformę danych na Azure, firma Gap Inc. może stosować zaawansowaną analitykę i uczenie maszynowe w celu nabycia kompleksowego zrozumienia klientów w przekroju kanałów oraz realizacji spersonalizowanej sprzedaży, marketingu i usług we wszystkich markach w portfelu. Firma korzysta także z rozwiązania Microsoft Power BI, które umożliwia pracownikom Gap Inc. wizualizację informacji i podejmowanie działań na ich podstawie w celu tworzenia jak najlepszych doświadczeń dla klientów, a tym samym przyczyniania się do dalszego rozwoju działalności.
Firma Gap Inc. wdraża także rozwiązania Microsoft 365 w celu zapewnienia pracownikom we wszystkich markach i oddziałach na świecie dostępu do jeszcze potężniejszych i bardziej kreatywnych sposobów na komunikację, współpracę i dzielenie się spostrzeżeniami.
„Gap Inc. jest światowym pionierem i liderem w handlu detalicznym od chwili otwarcia pierwszego sklepu w San Francisco w 1969 roku – skomentowała Shelley Bransten, korporacyjna wiceprezes globalnego detalu i dóbr konsumenckich w Microsoft. - Z przyjemnością współpracujemy z firmą w zakresie dalszej modernizacji aplikacji klienckich i pracowniczych. Razem wymieniamy dane na dolary i budujemy nowe, potężne aplikacje i usługi napędzające transformacje cyfrowe przy jednoczesnym umieszczaniu klientów w samym centrum działalności” - dodała wiceprezes.
Gap Inc.
Gap Inc. to wiodący, międzynarodowy koncern detaliczny obejmujący produkty odzieżowe, akcesoria i artykuły higieny osobistej dla mężczyzn, kobiet i dzieci marek Old Navy, Gap, Banana Republic i Athleta. W roku rozliczeniowym 2017 sprzedaż netto firmy wyniosła 15,9 miliarda dolarów. Produkty Gap Inc. dostępne są w ponad 90 krajach na całym świecie w sklepach w posiadaniu firmy, franczyzowych i w sklepach internetowych. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.gapinc.com.
Microsoft
Microsoft (Nasdaq: MSFT, @microsoft) umożliwia cyfrowe transformacje w epoce inteligentnej chmury, dając przedsiębiorstwom inteligentną przewagę. Misją firmy jest umożliwienie każdej osobie i każdej organizacji na świecie osiągnąć więcej.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/782242/Microsoft_Corp_Gap_Inc_Distro_Center.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/782241/Microsoft_Corp_Gap_Inc_Employees.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/782240/Microsoft_Corp_Sally_Gilligan_Rathi_Murthi.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/24227/microsoft_corp_logo226_9217jpg.jpg
Źródło: Microsoft Corp.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.11.2018, 10:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |