Newsletter

Gap Inc. przyspiesza transformację cyfrową z Microsoft Cloud

13.11.2018, 10:41aktualizacja: 13.11.2018, 10:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

REDMOND, Waszyngton, 9 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Gap Inc. (NYSE: GPS) ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z Microsoft Corp. Nasdaq: MSFT) w celu realizacji strategii transformacji cyfrowej i dalej zakrojonego tworzenia nowych doświadczeń klientów we wszystkich markach, w tym Old Navy, Gap, Banana Republic, Athleta, Hill City i Intermix. Pracując z Microsoftem jako głównym partnerem chmury obliczeniowej, Gap Inc. może skupić się na innowacjach technologicznych, szybkości i elastyczności poprzez rozwiązania Microsoft Azure i Microsoft 365 w służbie wdrażania nowych możliwości i usprawnienia pracy w całej korporacji.

„Wraz ze zwiększaniem wartości i aktywnej działalności oraz przyspieszaniem działań w internecie i na komórkach możliwość skalowania technologii w bezpiecznym środowisku jest kluczowym czynnikiem umożliwiającym wzrost – skomentowała Sally Gilligan, główna dyrektor informacji w Gap Inc. - Platforma Microsoft Azure daje naszym zespołom możliwości szybkiego zapewniania klientom innowacyjnych, spersonalizowanych rozwiązań z wykorzystaniem szerokiego doświadczenia po stronie Microsoft” – dodała dyrektor.

Firma Gap Inc. ściśle współpracuje z Microsoftem w zakresie migracji setek aplikacji do Azure, skupiając się przy tym na zapewnianiu klientom w sklepach, w internecie i na komórkach płynnego, spersonalizowanego doświadczenia. Firma zaczyna od przenoszenia kluczowego inwentarza, sklepów i możliwości stron na platformę Azure w celu zapewnienia zaufanego, skalowalnego i wydajnego kosztowo rozwiązania. To właśnie te kluczowe możliwości stoją za portfelem marek i produktów w sprzedaży w ponad 90 krajach przez wiele kanałów, w tym 3100 sklepów w posiadaniu firmy. Korzystając z oferty PaaS Microsoft Azure, firma Gap Inc. skraca czas trafiania na rynki nowych usług skierowanych do klientów, tym samym dając klientom większe możliwości przez elastyczność miejsca i sposobu robienia zakupów. Chmura Microsoft Azure obsługuje model DevOps firmy poprzez który inżynierowie i zespoły zarządzania produktem szybko opracowują, wdrażają i testują nowe możliwości.

Budując i centralizując platformę danych na Azure, firma Gap Inc. może stosować zaawansowaną analitykę i uczenie maszynowe w celu nabycia kompleksowego zrozumienia klientów w przekroju kanałów oraz realizacji spersonalizowanej sprzedaży, marketingu i usług we wszystkich markach w portfelu. Firma korzysta także z rozwiązania Microsoft Power BI, które umożliwia pracownikom Gap Inc. wizualizację informacji i podejmowanie działań na ich podstawie w celu tworzenia jak najlepszych doświadczeń dla klientów, a tym samym przyczyniania się do dalszego rozwoju działalności.

Firma Gap Inc. wdraża także rozwiązania Microsoft 365 w celu zapewnienia pracownikom we wszystkich markach i oddziałach na świecie dostępu do jeszcze potężniejszych i bardziej kreatywnych sposobów na komunikację, współpracę i dzielenie się spostrzeżeniami.

„Gap Inc. jest światowym pionierem i liderem w handlu detalicznym od chwili otwarcia pierwszego sklepu w San Francisco w 1969 roku – skomentowała Shelley Bransten, korporacyjna wiceprezes globalnego detalu i dóbr konsumenckich w Microsoft. - Z przyjemnością współpracujemy z firmą w zakresie dalszej modernizacji aplikacji klienckich i pracowniczych. Razem wymieniamy dane na dolary i budujemy nowe, potężne aplikacje i usługi napędzające transformacje cyfrowe przy jednoczesnym umieszczaniu klientów w samym centrum działalności” - dodała wiceprezes.

Gap Inc.

Gap Inc. to wiodący, międzynarodowy koncern detaliczny obejmujący produkty odzieżowe, akcesoria i artykuły higieny osobistej dla mężczyzn, kobiet i dzieci marek Old Navy, Gap, Banana Republic i Athleta. W roku rozliczeniowym 2017 sprzedaż netto firmy wyniosła 15,9 miliarda dolarów. Produkty Gap Inc. dostępne są w ponad 90 krajach na całym świecie w sklepach w posiadaniu firmy, franczyzowych i w sklepach internetowych. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.gapinc.com.

Microsoft

Microsoft (Nasdaq: MSFT, @microsoft) umożliwia cyfrowe transformacje w epoce inteligentnej chmury, dając przedsiębiorstwom inteligentną przewagę. Misją firmy jest umożliwienie każdej osobie i każdej organizacji na świecie osiągnąć więcej.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/782242/Microsoft_Corp_Gap_Inc_Distro_Center.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/782241/Microsoft_Corp_Gap_Inc_Employees.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/782240/Microsoft_Corp_Sally_Gilligan_Rathi_Murthi.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/24227/microsoft_corp_logo226_9217jpg.jpg

Źródło: Microsoft Corp.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.11.2018, 10:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii