Newsletter

TIENS Group rozpoczyna globalną ekspansję na rynku handlu detalicznego

14.11.2018, 10:59aktualizacja: 14.11.2018, 10:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TIENCIN, Chiny, 13 listopada 2018 r. /PRNewswire/ -- Wiodący koncern opieki zdrowotnej TIENS Group ogłosił globalną ekspansję na rynku handlu detalicznego poprzez otwarcie nowego flagowego sklepu TIENS Experience Store w Chinach. Znajdujący się na terenie parku przemysłowego TIENS International Health Industrial Park nowy sklep charakteryzuje połączenie doświadczeń internetowych i fizycznych osiągnięte poprzez nowatorskie, uzupełnione technologią podejście do handlu detalicznego i marketingu.

Nowa aplikacja e-portfela Tiens PointsWin odgrywa kluczową rolę w łączeniu sieci klientów na bazie technologii blockchain. Klienci mogą korzystać z aplikacji do dokonywania zakupów i zdobywania nagród w dowolnej firmie z banerem TIENS. Tak innowacyjne rozwiązanie umożliwia połączenie handlu detalicznego w internecie i świecie fizycznym, które grupa chciała wykorzystać przez rosnącą obecność na skalę międzynarodową.

Koncern TIENS planuje 110 oddziałów na całym świecie, a nowy sklep stanie się ikoną międzynarodowej strategii grupy „One Body, Multiple Wings". Strategia zakłada stworzenie zróżnicowanego lecz zintegrowanego ekosystemu opieki zdrowotnej obejmującego fizyczne sklepy detaliczne, e-handel, TMC i urządzenia medyczne, a także doświadczenia edukacyjne, turystyczne, hotelowe i stylu życia.

„Zawsze podchodziliśmy do zagadnienia rozwoju przez patrzenie na świat z globalnej perspektywy - skomentował przewodniczący TIENS Group Li Jinyuan. - Specjalną uwagę poświęcamy regionom objętym chińską inicjatywą Jednego Pasa, Jednej Drogi” - dodał, podkreślając, że większość międzynarodowych oddziałów TIENS znajdzie się właśnie w tej strefie.

Sklep flagowy będzie opierał się przede wszystkim na podejściu do marketingu przez doświadczenia, oferując interaktywne środowisko, w którym klienci mogą odkrywać i poznawać oryginalne produkty zdrowotne i kosmetyczne.

„Marketing doświadczeniowy jest wiodącym trendem w rozwoju działalności. Chcemy dać klientom intuicyjne doświadczenia opieki, uwagi i piękna – skomentowała członkini zarządu i główna dyrektor e-handlu Chelsea Li (Li Yue Qi). – TIENS Experience Store został zaprojektowany w relaksacyjnej, morskiej estetyce, która delikatnie przenika całą atmosferę” – wyjaśniła dyrektor, dodając, że „doświadczenie każdego klienta jest podróżą pełną odkryć wzdłuż produktów przemyślanie zaprezentowanych z myślą o jak największych korzyściach dla odwiedzających".

Poprzez interaktywne, szeroko zakrojone doświadczenia klientów najnowsza inicjatywa grupy wspiera jej dążenia do zmiany koncepcji konsumpcji marki w bardziej spersonalizowane doświadczenie. „Zróżnicowany układ TIENS Experience Store jest fizyczną reprezentacją globalnej strategii ‘One Body, Multiple Wings" – wyjaśniła Peggy Liu (Liu Yu), dyrektor działu operacji doświadczeniowych grupy.

Dodatkowe informacje można znaleźć pod adresem: http://www.tiens.com/index.php?m=content&c=index&a=show&catid=32&id=85

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/782246/TIENS_new_retail.jpg

Źródło: TIENS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.11.2018, 10:59
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ