Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 19 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Jako aplikacja mobilna licząca ponad miliard aktywnych użytkowników WeChat stał się jedną z największych na świecie sieci społecznościowych łączących szeroki zakres funkcji od komunikacji społecznościowej i wiadomości po usługi lokalne i płatności. Mając do dyspozycji tak dużą bazę użytkowników, WeChat ma ogromny potencjał na komercjalizację sieci społecznościowej.
• Platforma WeChat Mini Games intryguje zagranicznych deweloperów
Na wczorajszym wydarzeniu WeChat Mini Games Developers Conference w San Francisco WeChat zaprezentował całej branży dokonania Mini Games. Platforma WeChat Mini Games, która rozrosła się do ponad 300 milionów użytkowników, liczy wiele popularnych Mini Games, w tym dwie, które zostały zaprezentowane na konferencji: Wegoing i Tencent Billiards. Gra Wegoing liczy ponad 100 milionów zarejestrowanych użytkowników, a Tencent Billiards osiągnęła dzienny poziom transakcji przekraczający 10 milionów RMB oraz 30-dniowy wskaźnik zatrzymania użytkowników na poziomie 40%. Ponadto WeChat przedstawił na konferencji sposoby, w jaki wspiera monetyzację ruchu przez zakupy w grach i reklamę. Deweloperzy gier z radością przyjęli do wiadomości fakt, że otrzymują 100% miesięcznej sprzedaży w grach do 500 000 RMB i 60% sprzedaży powyżej kwoty 500 000 RMB. Poza tym do twórców gier trafia do 50% przychodu z reklam w grach. Ogromny potencjał komercyjny WeChat oznacza, że taka dystrybucja sprzedaży jest bardzo atrakcyjna. Jeżeli chodzi o deweloperów, w przyszłości nacisk będzie kładziony na integrację wyjątkowych możliwości WeChat w celu tworzenia jak najlepszych gier dla użytkowników.
• Najlepsi producenci przewodzą na popularnej platformie WeChat Mini Games
Niektórzy zagraniczni giganci już dołączyli do ekosystemu Mini Games poprzez własne produkcje: Google stworzył Guess My Sketch, a Game Closure - Linsane Hoops. Obie gry wywarły duże wrażenie na społeczności Mini Games. Gra Guess My Sketch firmy Google charakteryzuje się prostym, kreatywnym założeniem i interakcją ze znajomymi, która doprowadziła do dużej popularności wśród użytkowników. Natomiast gra Linsane Hoops firmy Game Closure przyciągnęła graczy funkcją grania przeciwko znajomym, tym samym optymalizując konkurencję ze znajomymi w WeChat w szybki i interesujący sposób. Jasno widać, że niepowtarzalne funkcje WeChat zostały wzięte pod uwagę przy produkcji gier, co przyczyniło się do ich dużej popularności. Sukces dwóch zagranicznych deweloperów jest tak dowodem, jak i zachętą dla innych twórców, którzy chcą spróbować swoich sił w ekosystemie WeChat Mini Games.
Wraz z końcem konferencji WeChat Mini Games kieruje się w stronę przyszłości z coraz większym gronem zagranicznych deweloperów. To właśnie z nimi WeChat będzie dążyć do dalszego wzrostu i realizacji nowych możliwości w ekosystemie Mini Games.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/786733/WeChat_Mini_Games.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/786734/Wechat.jpg
Źródło: WeChat Mini Games
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.11.2018, 16:56 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ