Newsletter

Wyrazy uznania dla odważnych: platforma WeChat Mini Games wdraża program zachęt kreatywności w celu krzewienia innowacji wśród globalnych deweloperów

26.11.2018, 10:10aktualizacja: 26.11.2018, 10:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WeChat Mini Games wdraża program zachęt kreatywności i współpracuje z deweloperami w celu zapewnienia zdrowego rozwoju platformy.

SAN FRANCISCO, 26 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Niedawno WeChat wdrożył program zachęt kreatywności w WeChat Mini Games w celu krzewienia innowacji na platformie. Program obejmuje wyróżnianie najbardziej kreatywnych gier certyfikatem „Creativity-Certified", korzystniejsze plany dystrybucji przychodu oraz zapewnianie początkowego ruchu. Wszystkie Mini Games z kreatywną fabułą, grafiką, muzyką lub historią mogą złożyć wniosek o włączenie do programu. Mini gry z certyfikatem „Creativity-Certified" mogą liczyć na nawet do 20% więcej udziałów w przychodzie w porównaniu do innych Mini Games. Jednocześnie trafi do nich początkowy ruch z platformy w celu zapewnienia pomyślnej premiery. Ponadto platforma WeChat Mini Games skupiła się na wdrożeniu funkcji chroniących oryginalność i interesy twórców gier, w tym mechanizmy zgłaszania naruszenia praw autorskich oraz zarządzania prawami autorskimi. Środowisko sprzyja więc innowacji, wspierając deweloperów w realizacji kreatywnych ambicji i śledząc ich szybki rozwój w większym ekosystemie WeChat.

Google i Game Closure podjęły szybkie działania w celu wdrożenia Mini Games na WeChat, pokazując kreatywność przez wykorzystanie elementów społecznych platformy

Dwie WeChat Mini Games, „Guess My Sketch" autorstwa Google AI China i „Linsane Hoops" Game Closure zostały zaprezentowane na wydarzeniu WeChat Mini Game Developer Conference w San Francisco, które odbyło się 12 listopada. Obie z tych wyróżniających się gier charakteryzuje przełomowa kreatywność i integracja niepowtarzalnych funkcji platformy. To właśnie te cechy pomogły grom w zdobyciu jednogłośnego poparcia ze strony milionów użytkowników. W przyszłości oczywiście coraz więcej Mini Games będzie priorytetowo traktować kreatywne treści i fabuły w celu przyciągnięcia i utrzymania graczy.

Z bazą użytkowników WeChat liczącą ponad 1 miliard platforma WeChat Mini Games staje się żyznym gruntem dla deweloperów gier

Zgodnie z danymi zawartymi w raporcie finansowym Tencent za trzeci kwartał liczba miesięcznych aktywnych użytkowników WeChat przekroczyła 1 miliard. Ze względu na ciągłe ulepszanie różnorodnych funkcji WeChat stał się symbolem nowoczesnego stylu życia i zbudował jeden z największych, najbardziej zróżnicowanych ekosystemów internetowych na świecie. Platforma WeChat Mini Games rozrosła się do 310 milionów użytkowników od premiery w grudniu 2017 r., tym samym uwalniając ogromny potencjał handlowy i bez wątpienia stając się żyznym gruntem dla deweloperów gier liczących na monetyzację twórczości.

W przyszłości platforma Mini Games planuje podjęcie współpracy z deweloperami z całego świata w budowaniu jeszcze większego i bardziej zróżnicowanego ekosystemu, wykorzystując do tego ogromny ruch WeChat. Skupiając się na kreatywności, WeChat Mini Games ma nadzieję na przyciągnięcie i zaoferowanie korzyści dla innowacyjnych twórców gier poprzez większe sukcesy komercyjne na platformie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/788428/WECHAT_MINI_revenue_distribution.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/788426/WECHAT_MINI_ecosystem.jpg

Źródło: WeChat Mini Games

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.11.2018, 10:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ