Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2018 r. wyniosła ok. 53 mln i była 3% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 525 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada 2018 wyniosła 140,9 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do listopada 2017.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2018 r. wyniosła ok. 22 mln zł i była wyższa o ok. 11% porównując do listopada poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 215 mln zł i była ok. 4% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2018 wyniosły 3,7 mln zł co oznacza wzrost o 26% w stosunku do listopada 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 31,9 mln zł i była 12% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada 2018 wyniosła 37,2 tys. m2, tj. była na poziomie o 1% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2018 r. wyniósł ok. 30 mln zł, co oznacza spadek o 11% w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 310 mln zł i była niższa o ok. 7% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w listopadzie 2018 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza spadek o 32% w stosunku do listopada 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 6,3 mln zł i była niższa o ok. 27% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec listopada składała się z 388 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,7 tys. m2, która była o ok. 2% niższa niż na koniec listopada 2017.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.12.2018, 08:28 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |