Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Interaktywne kioski, wpisujące się w realizowaną przez Decathlon strategię omnichannel, prezentują klientom odwiedzającym sklepy stacjonarne pełną ofertę produktową wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną. Przed rozpoczęciem współpracy z Przelewy24 możliwe było zamówienie towaru z opcją dokonania płatności w sklepowej kasie lub za pobraniem przy odbiorze.
Nowością jest umożliwienie kupującym natychmiastowej finalizacji zakupu i opłacenie zamówienia BLIKiem. Za obsługę transakcji odpowiada operator Przelewy24. Jak mówi dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Jacek Kinecki: „Na dynamicznie rozwijającym się rynku, kluczem do zadowolenia konsumenta jest uczynienie jego przeżycia zakupowego maksymalnie przyjemnym i wygodnym, a świadomość tego zjawiska jest motorem napędowym powstawania nowoczesnych i komfortowych rozwiązań płatniczych. Taki system obsługi płatności online poszerza sklepom Decathlon integrację wielu kanałów sprzedaży oraz wdrażanie przyszłościowych, jak ten, projektów”.
Po wprowadzeniu płatności Przelewy24 w kioskach sklepów Decathlon, kupujący mają możliwość zakupu pełnej oferty sklepu, dokonując płatności przy kiosku, bez potrzeby stania w kolejce do kasy.
Klienci Decathlon, mogą przechodzić proces zakupowy w różnych wymiarach. „Bardzo wierzymy, że przenikanie się kanałów online i offline jest naturalne dla każdego klienta. W dzisiejszym świecie liczy się czas, dostępność produktu, kioski interaktywne są idealną odpowiedzią na to i liczymy, że nasi użytkownicy je polubią” – podkreśla Wojciech Zięba, dyrektor Ecommerce i Omnichannel w Decathlon.
Przedstawienie produktu w salonie, szybki zakup w interaktywnym kiosku, płatność BLIKiem i zintegrowana obsługa posprzedażowa zaczynają stanowić codzienność zakupową tysięcy użytkowników.
Wszystkie działania Decathlon są oparte na wartościach „Sport dla wszystkich, wszystko dla sportu”. Firma i jej pracownicy wierzą, że nie trzeba być sportowcem, aby móc czerpać korzyści z aktywnego trybu życia. Aktywność fizyczna powinna być dostępna dla każdego, niezależenie od ulubionej dyscypliny, czy poziomu zaawansowania. Dlatego co roku otwieranych jest kilka nowych sklepów, a na ich półki trafiają setki nowych produktów.
Decathlon pod swoim dachem posiada już ponad 100 różnych sportów, szeroką gamę własnych marek, a także proponuje różnego rodzaju usługi (serwis rowerowy, narciarski, karta podarunkowa). W Polsce funkcjonują już ponad 53 sklepy, w których pracuje ok. 3500 pracowników.
Przelewy24 od ponad 14 lat współtworzy polską branżę e-commerce, dostarczając największą na rynku liczbę rozwiązań płatniczych. Operator obsługuje zarówno największe jak i małe e-biznesy, oferując partnerom ponad 350 metod płatności, a najwyższy poziom usług zapewniają stale ulepszane rozwiązania informatyczne oraz restrykcyjna polityka bezpieczeństwa.
Kontakt ze strony Przelewy24:
e-mail: marketing@przelewy24.pl
Magdalena Grablewska – Marketing Manager
Iga Mrowińska – Product Manager
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.12.2018, 12:25 |
Źródło informacji | Przelewy24 |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ