Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wielka mobilizacja
Zebrana kwota w wysokości 83 654,26 zł, łącznie 67 zaangażowanych gwiazd Internetu, zawodników esportowych i influencerów, 54 godziny bezustannej gry, 200 000 widzów – taki jest bilans tej weekendowej, charytatywnej akcji. Pomysł był prosty, a cel ambitny. Uczestnicy charytatywnego wyzwania przez ponad dwie doby kwestowali grając w popularne gry i organizując wyzwania dla swoich fanów. W tym czasie żywiołowo komentowali rozgrywkę, ale przede wszystkim nawoływali widzów do wpłat na rzecz pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka. Całą inicjatywę można było na bieżąco śledzić podczas internetowej transmisji.
Warto wspomnieć, że dwa razy podczas pojedynczego wejścia na wizję, trwającego za każdym razem cztery godziny, udało się zebrać kwotę 15 tys. zł, a najwyższy zarejestrowany datek od jednej osoby to aż 10 tys. zł. Świadczy to o niesamowitej sile oddziaływania zaproszonych do akcji streamerów i hojności uczestników, składających się w dużej mierze z młodych internautów.
Bawić się i pomagać
„Stream charytatywny to najlepsza okazja, żeby wspierać najbardziej potrzebujących, a w tym przypadku tych najmłodszych. Jak co roku udało nam się uzbierać pokaźną sumę. Za to chciałbym serdecznie z całego serca podziękować wszystkim widzom, którzy wsparli taką super akcję. Dla mnie to już trzeci taki stream we współpracy z firmą NVIDIA i zawsze cieszy tak samo, po prostu serce rośnie”, podsumowuje Piotr „Izak” Skowyrski, jeden z uczestników i znana postać na międzynarodowej arenie esportowej, który komentował także mecze polskiej reprezentacji podczas Euro 2016 i na tegorocznym mundialu w Rosji. „Nieczęsto zdarza się, że tylu streamerów zbiera się w jednym miejscu, żeby pomagać, przy okazji dobrze się bawiąc. To okres świąteczny sprawia, że wszyscy staramy się zrobić coś dla innych. Mam szczerą nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się zebrać jeszcze więcej”, dodaje.
Uzbierana przez uczestników internetowej transmisji imponująca suma zostanie przeznaczona na zakup nowoczesnego sprzętu dla pacjentów Kliniki Rehabilitacji Centrum Zdrowia Dziecka.
„Wcześniej nie mieliśmy pojęcia o istnieniu takiej rewelacyjnej społeczności graczy”, mówi Elżbieta Golińska, prezes Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka. „Jesteśmy maksymalnie skoncentrowani na pomocy dzieciom i przyznaję, że to wielkie odkrycie. Wspaniali ludzie, którzy dzięki tej inicjatywie pokazali jak pięknie i bez zadęcia można wesprzeć małych pacjentów z CZD. Ogromnie dziękuję w ich imieniu wszystkim darczyńcom za to, że w tak krótkim czasie udało się zebrać tak dużą sumę pieniędzy”, podsumowuje.
Informacji jak dokonywać dalszych wpłat na rzecz Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia można szukać na stronie http://fundacjatpczd.waw.pl/jak-pomoc
W grupie siła
Była to już kolejna odsłona charytatywnej akcji firmy NVIDIA z osobistościami Internetu, streamerami i twórcami treści YouTube w rolach głównych. Rok temu wspierali w ten sam sposób Fundację DKMS, szukającej dawców dla pacjentów wymagających przeszczepu komórek macierzystych szpiku. Dwa lata temu uczestnicy wydarzenia grali dla kliniki onkologicznej Przylądek Nadziei, zaś trzy lata temu inicjatywa rozgrywała się dla podopiecznych Kliniki Budzik, walczącej o wybudzanie osób pogrążonych w śpiączce.
Firma NVIDIA pragnie serdecznie podziękować osobom zaangażowanym w akcję, którzy przyczynili się do końcowego sukcesu. Szczególne podziękowania dla wszystkich darczyńców. Oczywiście tradycyjnie NVIDIA również dołożyła swoją cegiełkę.
Bądź na bieżąco z firmą NVIDIA:
Czytaj blog firmy NVIDIA i dołącz do nas na Facebooku, Twitterze, Twitchu, LinkedIn oraz Instagramie. Oglądaj filmy w serwisie YouTube oraz zdjęcia w serwisie Flickr.
O firmie NVIDIA
Pierwsze procesory graficzne firmy NVIDIA (NASDAQ: NVDA) powstały w 1999 roku. Od tej pory produkty te stymulują rozwój rynku gier PC, odmieniły podejście do nowoczesnej grafiki komputerowej i zrewolucjonizowały obliczenia równoległe. W ostatnich latach nauczanie maszyn oparte na procesorach graficznych zaowocowało dynamicznym rozwojem sztucznej inteligencji: procesory graficzne stały się mózgami komputerów, robotów i autonomicznych pojazdów, które mogą samodzielnie postrzegać i interpretować świat. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://nvidianews.nvidia.com/.
Więcej informacji można uzyskać od:
Jan Adryański
Community PR Manager Central Eastern Europe
NVIDIA Corporation
tel. kom. +48 574 201 494
e-mail: jadryanski@nvidia.com
-
Jacek Brol
Brand Manager
GammaPR
tel. kom. +48 784 454 341
e-mail: jacek@gammapr.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.12.2018, 10:14 |
Źródło informacji | NVIDIA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kliniki.pl z jedną z pierwszych w pełni wygenerowanych przez AI reklam wideo w Polsce - poruszająca kampania społeczna o kobietach i ginekologii
Platforma Kliniki.pl, łącząca pacjentów z placówkami medycznymi, zaprezentowała kampanię społeczną, której centralnym elementem jest reklama wideo w całości wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Spot, opublikowany na LinkedIn przez prezesa firmy Marcina Fiedziukiewicza, porusza trudny temat relacji kobiet - zwłaszcza młodego pokolenia - z ginekologiem oraz barier psychologicznych towarzyszących wizytom.- 24.04.2025, 16:07
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
Senior Café - filiżanka kawy zmieniająca opiekę długoterminową PAP
Senior Café jest impulsem do zmiany opieki długoterminowej. To oddolna inicjatywa, która ma wypracować ogólnopolskie standardy, zaangażować resorty i NFZ. Czasu jest niewiele, bo stoimy przed demograficznym wyzwaniem - społeczeństwo się starzeje, a system wciąż niedomaga. Rozwiązania są gotowe, leżą na kawowym stole. Kto przyjął już zaproszenie?- 24.04.2025, 14:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Diabetolodzy: refundacja pomp insulinowych dorosłym chorym na cukrzycę typu 1 opłaci się państwu PAP
Cukrzyca typu 1 jest chorobą demokratyczną, która dotyka biednych i bogatych, dlatego uczciwie będzie rozszerzyć refundację NFZ na zakup pomp insulinowych dla pacjentów dorosłych, żeby utrzymać ich dłużej w zdrowiu i aktywności zawodowej - ocenili lekarze diabetolodzy. W imieniu pacjentów apelują oni do Ministerstwa Zdrowia, aby refundacja tych urządzeń przysługiwała osobom powyżej 26 roku życia.- 24.04.2025, 13:37
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ