Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Chcemy, by gaz ziemny był dostępny w całej Polsce. Chcemy pójść za rynkiem, a nie narzucać naszą politykę rynkowi. Wszyscy powinni mieć możliwość wyboru źródła energii i dostępu do różnych paliw – w tym także gazu. Dajmy ludziom wybór, a potem zobaczmy, na co się zdecydują” – powiedział Woźniak. Dodał, że będzie to wymagało ok. 2 mld dol. inwestycji w rozwój sieci gazowej w Polsce do 2022 r.
Debata na temat wykorzystywania gazu ziemnego z konwencjonalnych i niekonwencjonalnych źródeł, jako niskoemisyjnego paliwa zielonej gospodarki odbyła się w poniedziałek, w polskim pawilonie, na terenie stoiska PGNiG, w trakcie szczytu klimatycznego ONZ COP24 w Katowicach.
Jej uczestnicy: przedstawiciele spółek wydobywczych, reprezentanci organizacji międzynarodowych działających na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatycznym, zgodzili się, że gaz ziemny jest znacznie mniej emisyjny niż węgiel; przy procesie spalania uwalnia mniej szkodliwych substancji, dlatego jest paliwem obiecującym z punktu widzenia celów szczytu klimatycznego w Paryżu.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.12.2018, 12:34 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Żabka Jush rozszerza zasięg. Od teraz usługa dostępna jest także we Wrocławiu
Od 4 sierpnia mieszkańcy Wrocławia mogą korzystać z usług oferowanych w aplikacji Żabka Jush - nowoczesnej platformy zakupowej łączącej szybkie zakupy „na już” z dużymi, kompleksowymi dostawami produktów do domu. Marka, należąca do Lite e-Commerce z Grupy Żabka, wchodzi na nowy rynek, oferując wygodę, jakość i innowację w e-grocery.- 08.08.2025, 10:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Żabka Jush
-
Andersen Consulting informuje o zawarciu umowy o współpracy z firmą Virtual, Inc.
- 08.08.2025, 09:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
OTOMOTO INSIGHTS: Rekordowe lato dla motoryzacji - chińskie marki w natarciu, motocykle w pełnym sezonie
● Rekord rejestracji aut w lipcu - 380 tys. pojazdów zarejestrowanych, o 11% więcej niż w czerwcu, mimo spadku nastrojów konsumenckich.
● Rynek motoryzacyjny rośnie o 3% w 2025 roku - indywidualni kupujący chętniej wybierają nowe auta, firmy decydują się na pojazdy importowane.
● Auta używane sprzedają się szybciej - średni czas aktywności ogłoszenia skrócił się, a najtańszych ofert jest mniej.
● Rośnie udział marek chińskich w nowych autach - w rejestracjach indywidualnych ich udział wzrósł do 13,5% w lipcu, a hybrydy wypierają benzynę.
● Coraz więcej kupujących 55+ - udział grupy wiekowej w ruchu na OTOMOTO wzrósł w lipcu o 2,3 p.p. m/m, przy stabilnej liczbie aktywnych użytkowników.- 08.08.2025, 08:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OTOMOTO
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ