Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PanParagon to najpopularniejsza w Polsce aplikacja do przechowywania paragonów. Dostępna jest na telefony z systemem Android oraz iOS. Korzysta z niej ponad 100 000 użytkowników. Teraz została wyposażona w nową funkcjonalność. Po dodaniu paragonu za zakup sprzętu elektronicznego, pojawi się możliwość ubezpieczenia zakupionego towaru od awarii, zniszczenia i kradzieży. PanParagon nawiązał współpracę z jednym z największych towarzystw ubezpieczeniowych - TU Warta. W ramach produktu Smart Polisa możliwa jest ochrona sprzętu nawet do 5 lat. To pierwsza taka usługa w Polsce i spore ułatwienie dla wszystkich kupujących telefony, artykuły AGD czy komputery. Ubezpieczenie nigdy nie było tak proste i nie zajmowało tak mało czasu. Automatyzacja procesu ubezpieczenia gwarantuje bardzo dobre warunki dla klienta.
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego za pomocą telefonu.
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Warta Smart Polisa działa w przypadku awarii, uszkodzenia lub zniszczenia, a także kradzieży. Decydując się na tę ochronę, mamy pewność, że ubezpieczyciel zrekompensuje straty. Obojętnie, czy będzie to awaria urządzenia, czy też uszkodzenie mechaniczne.
Połączone siły PanaParagona i Warty
„Do tej pory nie było takich rozwiązań na rynku, z których sami chcielibyśmy korzystać jako użytkownicy. Opcja ubezpieczenia sprzętu jest oczywiście dobrowolna, aktywna przez 7 dni od daty zakupu. Stanowi duże ułatwienie dla wszystkich zainteresowanych. Cieszymy się, że wprowadzamy innowację na polski rynek i że podjęliśmy współpracę z Wartą” - mówi Filip Kolendo z Primesoft Polska - pomysłodawcy aplikacji PanParagon.
„Rozwiązania, które oferujemy naszym klientom, standardowo mają być przyjazne i użyteczne. Dlatego obecność naszego ubezpieczenia w aplikacji PanParagon jest dla nas czymś naturalnym. Dzięki niej dajemy tysiącom klientów możliwość ubezpieczenia sprzętu elektronicznego w bardzo komfortowy, prosty i szybki sposób. Korzystając z tego rozwiązania ubezpieczeni otrzymują szeroką ochronę sprzętu elektronicznego i wysoką jakość obsługi klienta, gwarantowaną przez jedną z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku” - mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.
Więcej na: www.panparagon.pl
KONTAKT:
Łukasz Wata
e-mail: hello@panparagon.pl
tel. kom. +48 600 047 617
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.12.2018, 14:24 |
Źródło informacji | PanPargon |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
HOTELEX Shanghai 2025: wspieranie postępu w branży hotelarskiej i gastronomicznej w obliczu gwałtownego rozwoju turystyki
- 23.01.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Przyszłość rynku pracy. Co zmieni się w 2025?
Jak będzie wyglądał rynek pracy w przyszłości? Automatyzacja, nowe technologie i dynamiczny rozwój cyfryzacji sprawią, że zawody przyszłości zyskają zupełnie nowy charakter. Jakie zmiany czekają nas w 2025 roku i jak się do nich przygotować?- 23.01.2025, 12:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GoWork.pl