Newsletter

CI GAMES SA (28/2018) Aktualizacja strategii rozwoju Grupy kapitałowej CI Games na lata 2017-2019

13.12.2018, 09:40aktualizacja: 13.12.2018, 09:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 28/2018

Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje, w nawiązaniu do raportu bieżącego Spółki nr 42/2017 z dnia 27 czerwca 2017 roku, o dokonaniu w dniu 13 grudnia 2018 roku aktualizacji Strategii rozwoju Grupy kapitałowej CI Games na lata 2017-2019 ("Strategia").

W ramach Strategii dotyczącej działalności wydawniczej, obejmującej produkty tworzone przez zewnętrzne studia deweloperskie, oparte o koncepty kreatywne tych studiów w segmencie gier indie, Zarząd Spółki zdecydował o prowadzeniu działalności wydawniczej poprzez nową spółkę zależną - United Label S.A., w której 100% akcji posiada CI Games S.A. W ostatnich tygodniach United Label S.A. podpisała umowy wydawnicze (umowy licencji wyłącznej na terytorium całego świata) z czterema studiami deweloperskimi, które zlokalizowane są w Wielkiej Brytanii i Francji, dotyczące wydania czterech gier o łącznym budżecie produkcyjnym około 13 mln zł. Każde ze studiów produkcyjnych jest przynajmniej częściowo zaangażowane w finansowanie swojej produkcji (jedno z nich finansuje ją w całości). Łączny koszt poniesionych nakładów po stronie Grupy CI Games szacowany jest na 5 mln zł. Nakłady finansowe, które poniesie Grupa CI Games z tytułu inwestycji we wspomniane cztery produkcje, zostały ujęte w opublikowanej przez Spółkę w raporcie bieżącym nr 27/2018 z dnia 26 listopada 2018 roku prognozie przepływów finansowych, w części odpowiadającej wydatkom do końca III kwartału 2019 roku. Ostatnia z ww. czterech, kluczowa umowa, została podpisana przez United Label S.A. w dniu 12 grudnia 2018 roku, co zrealizowało cele postawione przez Zarząd Spółki w zakresie startowego portfolio gier.

Grupa CI Games planuje wydanie dwóch z ww. gier w 2019 roku oraz kolejne dwie gry w 2020 roku.

Proces selekcji gier, które będą wydawane przez Grupę CI Games za pośrednictwem nowej spółki zależnej w segmencie gier indie, oparty jest między innymi na ocenie jakości każdej gry w obecnym jej stanie oraz potencjalnej jakości na dzień premiery, możliwości komercjalizacji, w tym planowanej sprzedaży danej gry w kanałach cyfrowych, oraz ocenie kompetencji zespołu tworzącego grę.

Tytuły wszystkich czterech wspomnianych gier oraz studia produkcyjne, które odpowiadają za ich produkcję, zostaną zaprezentowane przez Grupę CI Games w globalnym komunikacie marketingowym, który planowany jest na styczeń 2019 roku.

W ramach segmentu gier indie Grupa CI Games skoncentruje się na selekcji wysokiej jakości innowacyjnych gier, budowaniu długoterminowych relacji z producentami oraz wypracowaniu możliwie wysokiego zwrotu z inwestycji przy zachowaniu zrównoważonych nakładów na każdy z projektów. Grupa CI Games pracuje obecnie nad dalszym poszerzeniem oferty wydawniczej i planuje podpisać kolejne tytuły w segmencie indie.

Zarząd Spółki podkreśla, że Grupa CI Games konsekwentnie realizuje dotychczasowe założenia Strategii, m.in. w ramach zapowiedzianych dotychczas dwóch istotnych projektów na platformy sprzętowe PS4, Xbox One oraz PC, tj. "Sniper Ghost Warrior Contracts" - tworzonego przez wewnętrzny zespół Spółki w Warszawie wraz z międzynarodowymi partnerami zewnętrznymi oraz największy obecnie projekt Spółki, tj. "Lords of the Fallen 2", którą na zlecenie Spółki produkuje studio Defiant z siedzibą w Nowym Jorku.

W ocenie Zarządu Spółki niniejsza informacja stanowi informację poufną z uwagi na jej znaczenie dla działalności Spółki oraz Grupy CI Games, w tym dla przyszłych przepływów finansowych w Grupie CI Games.

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.12.2018, 09:40
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ