Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje, w nawiązaniu do raportu bieżącego Spółki nr 42/2017 z dnia 27 czerwca 2017 roku, o dokonaniu w dniu 13 grudnia 2018 roku aktualizacji Strategii rozwoju Grupy kapitałowej CI Games na lata 2017-2019 ("Strategia").
W ramach Strategii dotyczącej działalności wydawniczej, obejmującej produkty tworzone przez zewnętrzne studia deweloperskie, oparte o koncepty kreatywne tych studiów w segmencie gier indie, Zarząd Spółki zdecydował o prowadzeniu działalności wydawniczej poprzez nową spółkę zależną - United Label S.A., w której 100% akcji posiada CI Games S.A. W ostatnich tygodniach United Label S.A. podpisała umowy wydawnicze (umowy licencji wyłącznej na terytorium całego świata) z czterema studiami deweloperskimi, które zlokalizowane są w Wielkiej Brytanii i Francji, dotyczące wydania czterech gier o łącznym budżecie produkcyjnym około 13 mln zł. Każde ze studiów produkcyjnych jest przynajmniej częściowo zaangażowane w finansowanie swojej produkcji (jedno z nich finansuje ją w całości). Łączny koszt poniesionych nakładów po stronie Grupy CI Games szacowany jest na 5 mln zł. Nakłady finansowe, które poniesie Grupa CI Games z tytułu inwestycji we wspomniane cztery produkcje, zostały ujęte w opublikowanej przez Spółkę w raporcie bieżącym nr 27/2018 z dnia 26 listopada 2018 roku prognozie przepływów finansowych, w części odpowiadającej wydatkom do końca III kwartału 2019 roku. Ostatnia z ww. czterech, kluczowa umowa, została podpisana przez United Label S.A. w dniu 12 grudnia 2018 roku, co zrealizowało cele postawione przez Zarząd Spółki w zakresie startowego portfolio gier.
Grupa CI Games planuje wydanie dwóch z ww. gier w 2019 roku oraz kolejne dwie gry w 2020 roku.
Proces selekcji gier, które będą wydawane przez Grupę CI Games za pośrednictwem nowej spółki zależnej w segmencie gier indie, oparty jest między innymi na ocenie jakości każdej gry w obecnym jej stanie oraz potencjalnej jakości na dzień premiery, możliwości komercjalizacji, w tym planowanej sprzedaży danej gry w kanałach cyfrowych, oraz ocenie kompetencji zespołu tworzącego grę.
Tytuły wszystkich czterech wspomnianych gier oraz studia produkcyjne, które odpowiadają za ich produkcję, zostaną zaprezentowane przez Grupę CI Games w globalnym komunikacie marketingowym, który planowany jest na styczeń 2019 roku.
W ramach segmentu gier indie Grupa CI Games skoncentruje się na selekcji wysokiej jakości innowacyjnych gier, budowaniu długoterminowych relacji z producentami oraz wypracowaniu możliwie wysokiego zwrotu z inwestycji przy zachowaniu zrównoważonych nakładów na każdy z projektów. Grupa CI Games pracuje obecnie nad dalszym poszerzeniem oferty wydawniczej i planuje podpisać kolejne tytuły w segmencie indie.
Zarząd Spółki podkreśla, że Grupa CI Games konsekwentnie realizuje dotychczasowe założenia Strategii, m.in. w ramach zapowiedzianych dotychczas dwóch istotnych projektów na platformy sprzętowe PS4, Xbox One oraz PC, tj. "Sniper Ghost Warrior Contracts" - tworzonego przez wewnętrzny zespół Spółki w Warszawie wraz z międzynarodowymi partnerami zewnętrznymi oraz największy obecnie projekt Spółki, tj. "Lords of the Fallen 2", którą na zlecenie Spółki produkuje studio Defiant z siedzibą w Nowym Jorku.
W ocenie Zarządu Spółki niniejsza informacja stanowi informację poufną z uwagi na jej znaczenie dla działalności Spółki oraz Grupy CI Games, w tym dla przyszłych przepływów finansowych w Grupie CI Games.
Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.12.2018, 09:40 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |