Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Celem projektu ze strony RTE Group jest zwiększenie zdolności produkcyjnej w Europie dzięki partnerstwu z Decathlonem, czołową marką na światowym rynku rowerów. Hala produkcyjna ma zbliżyć produkcję do ważnych rynków w Europie Środkowej i Wschodniej, a także do wybranych rynków Europy Zachodniej.
„W związku z powstaniem nowej fabryki mamy bardzo ambitne plany. Szacujemy, że już w pierwszej fazie projektu będziemy wytwarzać nawet 500 000 nowych rowerów rocznie. Uruchomienie kolejnej części fabryki pozwoli na podwojenie tej liczby. Docelowo planujemy rozbudować fabrykę i zwiększyć łączną moc produkcyjną do 1,5 mln pojazdów rocznie. Nasz nowy zakład produkcyjny to fabryka 4.0 – będzie wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt, a zarządzanie produkcją oparte zostanie na inteligentnych systemach, co pozwoli na produkowanie nie tylko bardzo dużej liczby rowerów, ale też zachowanie ich najwyższej jakości i spełnienie wszelkich wymogów bezpieczeństwa” – mówi Jorge Salgado, prezes RTE Poland Sp. z o. o.
„Jedną z wiodących wartości Decathlonu jest oferowanie produktów najwyższej jakości w przystępnej cenie. Rozpoczęcie produkcji naszych rowerów w nowej fabryce w Machnaczu znacznie ułatwi nam jej realizowanie. Dzięki najnowocześniejszej technologii oraz imponującemu doświadczeniu produkcyjnemu RTE powstaną rowery spełniające wszystkie nasze standardy i gwarantujące jakość oraz cenę, do których przyzwyczailiśmy naszych klientów. Naszym mottem jest „Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu” i wierzymy, że dzięki nowej linii produkcyjnej nasza misja umożliwiania jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści z uprawiania sportu będzie jeszcze bardziej efektywna” – podkreśla Wojciech Kozłowski, rzecznik prasowy Decathlon Polska.
O Decathlon Polska
Decathlon to międzynarodowy producent i dystrybutor odzieży oraz sprzętu sportowego działający od 1976 r. Obecnie w Polsce istnieje już ponad 50 sklepów Decathlon, zatrudniających ok. 3500 osób. Misją sieci Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie ludzi czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. W jej ofercie znajduje się odzież i sprzęt potrzebny do uprawiania sportu, które zaspokoją potrzeby zarówno amatorów, jak i profesjonalistów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.12.2018, 10:08 |
Źródło informacji | Decathlon Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Praktyczne rozwiązanie dla rodziców – C30 Dual z podwójnym obiektywem
- 28.04.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
EKG 2025: kosztowna produkcja zielonego wodoru jednym z największych wyzwań dekarbonizacji
Unia Europejska widzi znaczącą rolę wodoru w dekarbonizacji gospodarki, jednak realizacja tego zamierzenia napotyka na poważne wyzwania związane z wysokimi kosztami jego wytwarzania brakiem odpowiedniej infrastruktury, ograniczeniami w transporcie i magazynowaniu. W jaki sposób zbudować wodorowy rynek zastanawiali się uczestnicy panelu „Wodór w gospodarce. Gospodarka wodorowa”, który odbył się podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 28.04.2025, 12:42
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
O mediach przyszłości na EKG 2025: wiarygodna informacja największą wartością PAP
Wiarygodność dostarczanych informacji będzie w przyszłości największą wartością oferowaną przez media, ale obawy przedstawicieli branży budzi możliwość wykorzystania możliwości AI do maksymalizacji zysków, przy jednoczesnym łamaniu zawodowych standardów - uznali szefowie największych mediów w Polsce podczas panelu „Przyszłość mediów” na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.- 28.04.2025, 11:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Prasowa
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ