Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2018 r. wyniosła ok. 70 mln i była 4% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 595 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia 2018 wyniosła 141,3 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do grudnia 2017.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2018 r. wyniosła ok. 27 mln zł i była wyższa o ok. 5% porównując do grudnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 242 mln zł i była ok. 4% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2018 wyniosły 3,6 mln zł co oznacza wzrost o 25% w stosunku do grudnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 35,5 mln zł i była 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2018 wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 1% wyższym niż w tym samym momencie 2017 r.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2018 r. wyniósł ok. 42 mln zł, co oznacza spadek o 9% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 353 mln zł i była niższa o ok. 8% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w listopadzie 2018 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza spadek o 25% w stosunku do grudnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 7 mln zł i była niższa o ok. 27% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec grudnia składała się z 388 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,7 tys. m2, która była o ok. 2,5% niższa niż na koniec grudnia 2017.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.01.2019, 08:29 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |