Newsletter

Suning zaprezentuje najnowsze osiągnięcia w inteligentnym handlu detalicznym na bazie sztucznej inteligencji i innowacjach w inteligentnych domach na targach CES 2019

07.01.2019, 10:33aktualizacja: 07.01.2019, 10:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Suning Holdings Group
Suning Holdings Group
<ul>
<li>Największy w Chinach detalista omnikanałowy pojawi się na styczniowym wydarzeniu w Las Vegas.</li>
<li>Stanowisko 26030 obejmie Magic Runway i asystenta zakupów Biu Robot.</li>
<li>Dr Jack Jing, główny dyrektor operacyjny Suning Technology Group omówi strategię RaaS firmy Suning.</li>
</ul>

LAS VEGAS, 6 stycznia 2019 r. /PRNewswire/ - Na targach CES 2019 odbywających się w przyszłym tygodniu w Las Vegas firma Suning, gigant handlowy plasujący się na drugiej pozycji wśród czołowych chińskich nierządowych przedsiębiorstw i właściciel Suning.com, firmy handlu detalicznego na liście Fortune Global 500, zaprezentuje wiodące działania omnikanałowe i innowacje w dziedzinie inteligentnego handlu detalicznego i inteligentnych domów.

Stoisko firmy Suning z motywem Suning — największy w Chinach detalista omnikanałowy znajdujące się na stanowisku 26030 w obszarze LVCC S2 da gościom wgląd w futurystyczną wizję inteligentnego handlu detalicznego i inteligentnego domu przez zaprezentowanie szeregu aplikacji komercyjnych wykorzystujących sztuczną inteligencję w całym bieżącym portfolio biznesowym firmy Suning.

Dr Jack Jing, główny dyrektor wykonawczy firmy Suning Technology Group objaśnia więcej na temat strategii RaaS (Retail-As-A-Service) firmy Suning z wykorzystaniem koncepcji inteligentnego handlu detalicznego na targach CES 2019, mówiąc: „Z przyjemnością przyjedziemy na targi CES 2019 i przedstawimy dodatkowe informacje na temat praktyk inteligentnego handlu detalicznego wraz z postępami, które czynimy w zakresie sztucznej inteligencji, w tym także w naszym centrum badań i rozwoju w Dolinie Krzemowej. Z przyjemnością przywitamy gości przy naszym stanowisku i zaprezentujemy im sposoby, w jakie wykorzystujemy technologie sztucznej inteligencji do analizowania zwyczajów konsumentów, przewidywania trendów konsumpcyjnych, instruowania produkcji i zapewniania konsumentom zróżnicowanych i dostosowanych produktów i usług.

Poniżej omówione są najnowsze zastosowania i produkty technologiczne, które pojawią się na stanowisku wystawowym firmy Suning w tym roku”.

• Magic Runway. Najnowszy produkt wywodzący się z Innovation Applications Lab w centrum badań i rozwoju firmy Suning w Dolinie Krzemowej. To doświadczenie wirtualne z rzeczywistością rozszerzoną pozwala klientom na przymierzanie różnych elementów odzieży za pomocą wyłącznie kilku gestów, bez potrzeby spędzania mnóstwa czasu w przymierzalni. Nowa aktualizacja zaprezentowana na targach CES 2019 obejmie funkcję inteligentnego stylisty, która pozwala na automatyczne wykrywanie płci i wieku klienta i odpowiednie dostosowywanie rekomendacji strojów. Rozwiązanie to zostanie także wykorzystane w trakcie nowojorskiego Tygodnia Mody we wrześniu oraz ma być opracowane pod kątem różnych scenariuszy zakupowych odpowiadających potrzebom nowego pokolenia kupujących będących pod wpływem sztucznej inteligencji.

Bill Shao, dyrektor Innovation Application Lab w centrum badań i rozwoju firmy Suning w Dolinie Krzemowej dodaje: „Dowiedzieliśmy się, że klienci spędzają bardzo dużo czasu czekając na wolne przymierzalnie, w których mogą przymierzyć ubrania. Jako inteligentny detalista, firma Suning chce stworzyć bardziej wydajne, bezproblemowe i interesujące doświadczenie zakupowe dla tych właśnie klientów i to w tym celu opracowaliśmy Magic Runway. Zaplanowaliśmy wdrożenie tego rozwiązania w domach towarowych Suning w Chinach w celu przyjęcia przyszłych zwyczajów zakupowych".

• Analiza dystrybucji termalnej i przepływu pasażerów w fizycznych sklepach. Przez wykorzystanie rozpoznawania twarzy i wizualizacji danych do gromadzenia i analizowania informacji w sklepach w celu profilowania i segmentacji klientów technologia ta pozwala na dokładne wyliczenie przepływu pasażerów i zapisywanie preferencji klientów. Następnie na podstawie analizy termalnej tworzona jest mapa cieplna, na której przedstawiany jest rozkład przepływu pasażerów. Informacje te pomagają pracownikom sklepów w przewidywaniu przepływu i analizowaniu zwyczajów, zwiększając skuteczność i zarządzanie towarem. Technologia jest powszechnie używana w sklepach detalicznych Suning i może wesprzeć tradycyjne biznesy.

• Biu Robot. Robot zakupowy ze sztuczną inteligencją na bazie rozpoznawania emocji. Biu Robot to inteligentny automat sprzedażowy. Robot może przemieszczać się w wyznaczonym zakresie w okolicy dowolnego budynku, przenosząc towary. Wykorzystuje do tego technologię rozpoznawania wagi, która pozwala na identyfikację podnoszonych przez przechodzących klientów przedmiotów. Klienci mogą następnie dokonać zapłaty przez zeskanowanie kodu QR umieszczonego na robocie. Urządzenie Biu Robot można z łatwością zainstalować i wykorzystywać w różnych scenariuszach, co pomaga w ulepszaniu zautomatyzowanych działań inteligentnego handlu detalicznego.

Firma Suning zaprezentuje także najnowsze rozwiązania w dziedzinie inteligentnego domu, w tym Magic Mirror, głośnik inteligentnyBiu i telewizor PPTV Quantum dot wykorzystujący opracowaną przez Suning platformę Biu OS bazującą na pionierskich rozwiązaniach internetu rzeczy i inteligentnej kontroli głosowej. Dnia 7 stycznia dr Jing wystąpi także na China Night, wydarzeniu organizowanym wspólnie przez Konsulat Generalny Chin w San Francisco i Komitet Organizacyjny targów China Information Technology Expo (CITE). Wydarzenie ma usprawnić komunikację między firmami chińskimi i zagranicznymi oraz stworzyć platformę do prezentacji możliwości.

Stanowisko firmy Suning znajdować się będzie pod numerem 26030 w obszarze LVCC S2.

O Suning

Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2018 r. firma Suning zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 80,85 miliarda USD (557,9 miliarda RMB). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2018.

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.suningholdings.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/804137/SUNING_booth.jpg

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 07.01.2019, 10:33
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii