Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LAS VEGAS, 9 stycznia 2019 r. /PRNewswire/ - Firma Skyworth, wiodący chiński producent telewizorów, sprzętu audio-wideo i artykułów gospodarstwa domowego, zaprezentowała nowe, innowacyjne rozwiązania w sektorze inteligentnego domu w trakcie targów CES 2019, które rozpoczęły się w Las Vegas 8 stycznia.
W strefie systemów technologicznych inteligentnego życia w południowej sali centrum konferencyjnego w Las Vegas firma Skyworth zaprezentowała publiczności sposoby obsługi szerokiej gamy urządzeń domowych, w tym pralek, lodówek, filtrów powietrza i wody, klimatyzatorów, elektrycznych zasłon i rolet, oświetlenia, okapów, a także elektrycznych wiatraków i nawilżaczy powietrza za pomocą zawsze włączonego telewizora Skyworth ze sztuczną inteligencją w połączeniu ze smartfonami. Współpraca i płynne przełączanie między telewizorem Skyworth a smartfonami użytkowników były źródłem nowych, ekscytujących wrażeń dla klientów.
Firma zademonstrowała także skupione na użytkowniku, spersonalizowane i dostosowane usługi, w tym natychmiastowego włączania, wyłączania i przełączania świateł w domu, dostosowywania temperatury pokojowej w klimatyzatorach do odpowiedniego poziomu, a także ustawiania czasu automatycznego otwierania i zasuwania zasłon lub włączania i wyłączania nawilżacza powietrza zgodnie z wymaganiami tuż po tym, jak odcisk palca wybranego członka rodziny zostanie zidentyfikowany przez inteligentny zamek w drzwiach.
Firma Skyworth, od dawna zajmująca pozycję wiodącego producenta urządzeń multimedialnych, kolorowych telewizorów i zestawów telewizyjnych, ogłosiła wdrożenie strategii inteligentnego domu w 2015 r. Na początku roku 2018 Skyworth i Baidu nawiązały współpracę strategiczną, w ramach której system Coocaa firmy Skyworth jest w pełni zintegrowany z systemem DuerOS Baidu. Współpraca zakłada wspólne opracowywanie technologii, treści, danych i działań.
Firma Skyworth nadal realizuje strategię ekspansji globalnej poprzez złożone, inteligentne produkty, a przy tym tworzy dla siebie miejsce w branży dużych danych, sztucznej inteligencji, nowych czujników i biometryki. Biorąc pod uwagę wsparcie instytutu badań nad systemami inteligentnymi Intelligent System Technology Research Institute firmy, Skyworth skupia się na rekrutacji i kształceniu utalentowanych pracowników oraz koordynowaniu badań w zakresie technologii stojących za systemami inteligentnego życia, w tym w inteligentnych domach i miastach. Poza tym firma poświęca także uwagę technologiom strukturalnym, funkcjonalnym i tzw. system-on-a-chip wykorzystywanym w inteligentnych pojazdach. Firma założyła także centrum Skyworth Intelligent System Experience Center, którego celem jest pełnienie roli przywódczej u progu nowej epoki definiowanej przez domy, pojazdy, społeczności i miasta na bazie inteligentnych technologii.
Dnia 7 stycznia, w przeddzień rozpoczęcia targów CES 2019, firma Skyworth przeprowadziła premierę w Caesars Palace Las Vegas. W trakcie wydarzenia firma ogłosiła strategię ekspansji międzynarodowej opierającą się o wprowadzenie luksusowych marek na rynki międzynarodowe oraz wdrożenie globalnych rozwiązań łańcucha dostaw.
W przyszłości Skyworth planuje skupiać się na rozwijaniu technologii AIoT, a zasoby firmy zostaną udostępnione w ramach dzielenia się wiedzą na temat systemów inteligentnych. Ze wsparciem ze strony globalnego łańcucha dostaw firma Skyworth da użytkownikom dostęp do lepszych doświadczeń z bardziej inteligentnymi sprzętami domowymi.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/806132/SKYWORTH_booth.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/806133/SKYWORTH_intelligent_living.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/806134/SKYWORTH_oled_tv.jpg
Źródło: Skyworth
KONTAKT:
pan Liang
tel. +86-139-2515-2466
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.01.2019, 16:36 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Mohawk Industries, Inc. Invites You to Join its First Quarter Earnings Conference Call
- 07.04.2025, 09:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
80 lat Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych
- 07.04.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WSiP
-
Image
Polacy nie wiedzą, ile są warte ich benefity, choć uważają je za kluczowy dodatek do pensji - raport Up Bonus
Ponad połowa pracowników w Polsce postrzega benefity pozapłacowe jako istotny element wynagrodzenia, a 36% uznaje je za formę rekompensaty niższej pensji. Jednocześnie 40% respondentów nie wie, ile naprawdę warte są świadczenia, które otrzymują od pracodawców - wynika z raportu Up Bonus „Benefity pracownicze. Trendy na 2025”.- 07.04.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Up Bonus
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ