Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd CCC S.A. informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży (wszystkie kanały sprzedaży) za luty 2019 wyniosły 267,4 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 45%.
Przychody za okres styczeń - luty (wszystkie kanały sprzedaży) wyniosły 578,1 i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2018 o 39%.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za luty 2019 wyniosły ponad 177,1 mln PLN (w tym 3,4 mln PLN - eobuwie.pl S.A. i 28,6 mln PLN Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 38%, narastająco za okres styczeń - luty wyniosły około 399,5 mln PLN (w tym 7,1 mln PLN - eobuwie.pl S.A. i 67,3 mln PLN Karl Vögele AG) i były wyższe o 38% w stosunku do roku 2018.
Przychody w kanale internetowym za luty 2019 wyniosły 79,8 mln PLN (w tym 2,5 mln PLN Karl Vögele AG i 2,0 mln PLN DeeZee Sp. z o.o.) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 79%, narastająco za okres styczeń - luty wyniosły 164,6 mln PLN (w tym 4,1 mln PLN Karl Vögele AG i 4,2 mln PLN DeeZee Sp. z o.o.) i były wyższe o 60% w stosunku do roku 2018.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 28.02.2019 r. wyniosła 660 tys. m2 (w tym 80 tys. m2 Karl Vögele AG) i była wyższa o 37% rdr.
W raporcie nie uwzględniono przychodów CCC Germany zgodnie z MSSF 5 działalność zaniechana.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.03.2019, 18:59 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |