Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., globalna spółka z branży kosmetycznej oraz lider innowacji w pielęgnacji skóry, kontynuuje wsparcie dla kosmetologii i środowiska naukowego poprzez objęcie patronatu nad niedawnym sympozjum Skin of Color Society. Spółka potwierdziła także wagę, jaką od wielu lat przykłada do zaawansowanych badań nad pielęgnacją skóry, prezentując najnowsze wyniki badań nad przebarwieniami i rumieniami twarzy.
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji: https://www.businesswire.com/news/home/20190304005619/en/
Podczas sympozjum Skin of Color Society dr Shoná Burkes-Henderson, starszy pracownik naukowy ds. badań klinicznych, mówiła o prowadzonych ostatnio badaniach nad ekstraktem z fasoli haricot i o jego właściwościach (takich jak kontrola procesu melanogenezy), które można wykorzystać do zredukowania niedoskonałości kolorystycznych i przebarwień cery. W przeprowadzonym przez Mary Kay badaniu klinicznym stwierdzono, że preparat nawilżający z zawartością ekstraktu z fasoli haricot, stosowany miejscowo przez okres 12 tygodni, znacząco zredukował niedoskonałości związane z odcieniem cery i nierówną pigmentacją, co oznacza, że można go używać jako naturalnego środka pielęgnacyjnego w przypadku nierównego kolorytu skóry.
Ponadto, podczas dorocznej konferencji Amerykańskiej Akademii Dermatologii, dr Burkes-Henderson zaprezentowała nowe podejście do pielęgnacji twarzy z rumieniami lub zaczerwienieniami. Udało się zidentyfikować cztery ekstrakty roślinne, które mogą pomóc w ograniczeniu produkcji białek prozapalnych i enzymów w skórze. Wykazano także, że preparaty z zawartością tych ekstraktów redukują zaczerwienienia po czterech tygodniach.
Dział badań i rozwoju Mary Kay nie ustaje w prezentowaniu szerokiemu środowisku naukowemu wyników najnowszych, przełomowych badań dotyczących pielęgnacji skóry o nierównym kolorycie i rumieniami. Zespół ekspertów tej firmy zajmuje się prowadzeniem badań i opracowywaniem innowacyjnych rozwiązań przeznaczonych dla kobiet z problemami z cerą, które wpływają na ich samoocenę.
Naukowcy Mary Kay pracują także nad odkrywaniem trendów i technologii, które pomagają w tworzeniu wyjątkowych produktów, a tym samym oferowaniu klientom nowatorskich rozwiązań pielęgnacyjnych. W skład zespołu ds. badań i rozwoju, kierowanego przez dr Lucy Gildea, wchodzą uznani specjaliści z całego świata, posiadający tytuły doktora i inne tytuły naukowe w szeregu dziedzin takich jak biologia skóry, biologia komórkowa, chemia czy biochemia.
„Wiemy, że nasze produkty powstają z wykorzystaniem najlepszych technologii, ponieważ stale prowadzimy badania kliniczne, aby mieć pewność, że nasze produkty przynoszą klientom prawdziwe korzyści – stwierdziła dr Lucy Gildea, dyrektor działu badań Mary Kay. - Nasze zaangażowanie w badania kosmetyków nie wynika wyłącznie z chęci tworzenia nowych produktów Mary Kay. Udział w takich wydarzeniach jak sympozjum Skin of Color Society umożliwia nam wymianę innowacyjnych pomysłów i wyników badań ze współpracownikami i dalsze wspieranie rozwoju dziedziny pielęgnacji skóry”.
Sympozjum Skin of Color Society i doroczna konferencja Amerykańskiej Akademii Dermatologii należą do najnowszych wydarzeń z serii prezentacji Mary Kay skierowanych do środowisk naukowych i akademickich, które podkreślają wieloletnie zaangażowanie marki w rozwój prac badawczo-rozwojowych z zakresu pielęgnacji skóry. Każdego roku Mary Kay przeprowadza setki tysięcy badań naukowych swoich produktów i składników, aby zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości oraz najlepsze efekty. W swoim globalnym portfolio Mary Kay posiada ponad 1500 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań. Niedawno firma ogłosiła otwarcie wartego ponad 100 milionów dolarów nowoczesnego obiektu produkcyjnego i B+R w Lewisville w stanie Teksas.
Mary Kay
Osiągamy sukces angażując się w tworzenie produktów, którym nie można się oprzeć, tworząc satysfakcjonujące możliwości i wywierając pozytywny wpływ na społeczności. Już od 55 lat Mary Kay inspiruje kobiety z niemal 40 krajów do osiągania celów biznesowych. Jako spółka o wartości wielu miliardów dolarów oferujemy najnowocześniejsze kosmetyki do skóry, wyraziste kosmetyki koloryzujące i zapachy. Zapraszamy na stronę marykay.com, gdzie odkryjesz jeszcze więcej powodów na to, by pokochać Mary Kay.
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190304005619/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.03.2019, 10:13 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |