Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Model jest wyrazem odważnej, demokratycznej i futurystycznej wizji opartej na 120-letniej historii i doświadczeniu w tej dziedzinie, stąd nazwa prototypu, która po włosku oznacza „sto dwadzieścia".
Fiat Concept Centoventi, zgodnie z tradycją, odcina się od przeszłości i wykracza poza dotychczasowe granice. Tak było w latach 50., kiedy to Fiat 500 zainicjował rewolucję przemysłową i kulturalną i zmotoryzował Włochy, pokonując tradycyjne kategorie, jeśli chodzi o wygląd, design i inżynierię, stając się dziełem nieporównywalnym do żadnego innego w historii przemysłu motoryzacyjnego.
Czy możemy sobie wyobrazić coś równie rewolucyjnego w przyszłości naszych nowoczesnych miast? Odpowiedzią na to pytanie jest Fiat Concept Centoventi, najbardziej przystępny cenowo elektryczny samochód i jeden z niewielu mogący zaoferować naprawdę satysfakcjonujący zasięg, umożliwiający długie podróże poza miasto.
Na etapie projektowania i rozwoju nowego modelu, marka skupiła się na swojej najbardziej pomysłowej wersji, odwołując się do tradycji, która stworzyła samochody o modularnych wnętrzach i wyróżniającej się stylistyce. Dlatego też, Fiat Concept Centoventi przenosi markę w przyszłość, z jej wrodzoną zdolnością do „demokratyzacji", wyznaczając nowe trendy: „The ABC of cars. Affordable But Cool".
Fiat Concept Centoventi, krótka charakterystyka
Fiat Concept Centoventi to zasadniczo „czyste płótno", pełne możliwości, które można pomalować zgodnie z gustami i potrzebami klienta w dowolnym czasie lub dniu, bez ograniczeń indywidualizacji związanych z konkretnym momentem zakupu. Produkowany w jednej wersji kolorystycznej nadwozia, które może być „pomalowane" za pomocą programu „4U"; klient ma do wyboru 4 rodzaje dachu, 4 zderzaki, 4 rodzaje kołpaków i 4 folie zewnętrzne. Zatem, podobnie jak nowoczesne urządzenia, samochód ten można swobodnie i dowolnie „aktualizować”, jeśli chodzi o kolory, konfigurację wnętrza, konfigurację dachu, system multimedialny, a nawet zasięg akumulatora. To jedna z mocnych stron tego koncepcyjnego samochodu – właściciele nie muszą już czekać na nowe edycje specjalne czy face liftingi, ponieważ mogą „zmienić" swój samochód w dowolnym momencie. Model jest jeszcze bardziej rewolucyjny dzięki 120 dodatkowym akcesoriom, tworzących prawdziwie nowy model biznesowy oraz społeczność fanów Fiata Concept Centoventi.
Innymi słowy, Fiat Concept Centoventi jest odpowiedzią na prawdziwe wyzwanie projektowe i biznesowe, które urealnia funkcjonalnego ducha marki i oddaje hołd jej 120-letniej historii, prezentując jednocześnie nowoczesne podejście do niektórych charakterystycznych elementów stylu, co nawiązuje do Fiata Pandy z lat 80.
Fiat Concept Centoventi inspirowany jest włoskim designem i zasadą marki „less is more” (mniej znaczy więcej), oznaczającą pozbycie się z samochodu wszystkiego, co niepotrzebne i skomplikowane, by zapewnić więcej przestrzeni dla pasażerów (More You), dbałość o środowisko i społeczność (More Care) oraz DNA marki pod względem wartości i wyglądu (More Fiat). „Grając” tymi trzema kartami, Fiat Concept Centoventi rewolucjonizuje ideę mobilności elektrycznej zarówno w mieście, jak i poza nim, skutecznie pokonując coraz trudniejsze wyzwania, jeśli chodzi o ruch uliczny, przepisy i całkowity koszt użytkowania, jednocześnie wykorzystując w pełni nowe możliwości oferowane przez samochody elektryczne.
Perfekcyjny dla biznesu i dla „car sharingu”
Oprócz użytkowania indywidualnego, Fiat Concept Centoventi jest gotowy, by w przyszłości stać się gwiazdą flot samochodów firmowych oraz być udostępnianym innym użytkownikom w usłudze „car sharingu”.
Podstawowe dane techniczne koncepcyjnego Fiata Centoventi:
- Długość: 3680 mm,
- Wysokość: 1527 mm,
- Szerokość: 1740 mm (z lusterkami drzwi 1846 mm),
- Rozstaw osi: 2430 mm,
- Zwis przedni: 658 mm,
- Zwis tylny: 592 mm.
Więcej o nowym Fiacie Concept Centoventi w załączniku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 07.03.2019, 10:59 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE