Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LEHI, Utah, 20 kwietnia 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Young Living Essential Oils, światowy lider w branży olejków eterycznych, ogłosiła awans Irvina Bishopa Jr. na stanowisko wiceprezesa wykonawczego w zakresie planowania strategicznego i rozwoju cyfrowego. Na nowym stanowisku Irvin będzie przewodził działaniom Young Living w zakresie aktualizacji wizerunku cyfrowego firmy i usprawni zarządzanie oraz dostosowanie strategiczne w całym przedsiębiorstwie.
„Irvin sprawdził się w rolach przywódczych w naszej firmie. Jego zdolności w tym zakresie były kluczowe w zapewnianiu płynnego doświadczenia zakupowego w trakcie zeszłorocznego rekordowo dużego ruchu w Czarny Piątek – skomentował Jared Turner, prezes i główny dyrektor wykonawczy Young Living. – Irvin odegrał bardzo ważną rolę w projektowaniu płynnego środowiska rejestracyjnego w sieci i wdrażaniu innowacyjnych ulepszeń dla nowych członków” – dodał prezes.
Irvin, który dołączył do Young Living w 2018 r. jako starszy wiceprezes do spraw strategii cyfrowej, ma na swoim koncie ponad 20 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym, analityce konsumentów i technologii. Odkąd zaczął pracę w firmie przewodził automatyzacji cyfrowej globalnych promocji i rozbudował zestaw narzędzi dla dystrybutorów oraz poprawił reputację firmy w mediach społecznościowych.
Przed objęciem stanowiska w Young Living Irvin odpowiedzialny był za nagradzane innowacje w wielu znanych markach, w tym w Coca-Cola Company i AT&T. Jako dyrektor informatyki marketingu cyfrowego w Coca-Cola przewodził kampaniom marketingowym przy okazji wydarzeń takich, jak Puchar Świata FIFA, Igrzyska Olimpijskie i Super Bowl. Pasją Irvina jest zapewnianie spójnej pracy zespołowej przez skupienie na rozwoju poszczególnych pracowników, otwartą komunikację, jasną, współdzieloną wizję i krzewienie pozytywnego środowiska pracy.
„Young Living to firma, która wdraża to, co propaguje – skomentował Irvin. – Jest to jedna z niewielu firm, która raz po raz potwierdza zobowiązanie do zachowania zdrowia i dobrego samopoczucia. Z przyjemnością wyglądam realizacji i przebicia wyzwań zobowiązania 5x5, zakładającego ekspansję na pięć nowych rynków każdego roku i dodanie 5 milionów nowych członków w ciągu najbliższych pięciu lat” – dodał wiceprezes.
Więcej na temat międzynarodowej kadry zarządzającej Young Living można dowiedzieć się na stronie YoungLiving.com.
O Young Living Essential Oils
Marka Young Living Essential Oils, LC z siedzibą w Lehi w stanie Utah jest światowym liderem w branży olejków eterycznych oferujących najwyższej jakości produkty na rynku. Young Living poważnie podchodzi do roli lidera w branży i wyznacza standardy poprzez własne zobowiązanie do zachowania jakości Seed to Seal® obejmujące trzy kluczowe filary: pozyskiwanie, naukę i standardy. To te wytyczne wspierają Young Living w ochronie planety i zapewnianiu czystych, autentycznych produktów, dających klientom pewność w użyciu i dzieleniu się nimi z rodziną i znajomymi. Produkty marki Young Living, które powstają z surowców pochodzących z upraw firmy, farm partnerów oraz certyfikowanych dostawców, nie tylko pozwalają zachować zdrowy tryb życia, ale także dają możliwości ponad pięciu milionom członków z całego świata w zakresie odnalezienia poczucia celu i dobrego życia przez dostosowanie pracy do wartości i pasji. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie YoungLiving.com, obserwując @younglivingeo w serwisie Twitter lub Facebook.
Źródło: Young Living Essential Oils
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/874590/Young_Living_Essential_Oils_Irvin_Bishop_Jr.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg
KONTAKT:
e-mail: prinquiries@youngliving.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.04.2019, 10:58 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |