Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Myślę, że rozpatrywanie ofert i wybór dostawcy powinno potrwać miesiąc do dwóch" - powiedział Bawor.
Dodał, że w pierwszej kolejności spółka zamierza kupić siedem lokomotyw, które byłyby wykorzystywane na trasach krajowych. Mają one być wyposażone w moduł dojazdowy, czyli silnik spalinowy, który pozwoli dojechać do odbiorcy, gdzie nie ma trakcji elektrycznej.
Pozostałych 24 lokomotyw będzie dostosowanych do transportu towarów poza granicami Polski, gdzie są inne systemy zasilania.
"Dostawy tych 24 lokomotyw mają się rozpocząć pod koniec 2021 roku lub na początku roku 2022 i zakończyć do końca 2023 r." - powiedział Bawor.
Zapewnił, że spółka ma zabezpieczone finansowanie dla tej inwestycji. (PAP)
autor: Łukasz Pawłowski
pif/ amac/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.05.2019, 11:46 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |