Newsletter

Mary Kay przyznaje nagrody za prace doktorskie podczas tegorocznej konferencji Akademii Nauk o Marketingu

03.06.2019, 19:02aktualizacja: 03.06.2019, 19:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mary Kay Inc.
Mary Kay Inc.
Nagrody AMS Mary Kay Doctoral Dissertation Awards zapewniają doktorantom i doktorantkom środki pozwalające na realizację ich celów edukacyjnych.

DALLAS - (BUSINESS WIRE) - Mary Kay, światowy lider w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu, podczas tegorocznej konferencji Akademii Nauk o Marketingu (AMS) w Toronto ogłosiła dziś zwycięzców konkursu Mary Kay za prace doktorskie i propozycje prac doktorskich. Nagrody przyznawane corocznie przez tę kultową firmę kosmetyczną od ponad 25 lat stanowią wyraz uznania dla studentów studiów doktoranckich w zakresie marketingu. Ocenie podlega jakość badań wykonanych w ramach pracy doktorskiej oraz jej prezentacja podczas corocznej konferencji AMS.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/

O nagrody AMS Mary Kay Doctoral Dissertation Awards mogli ubiegać się doktoranci i doktorantki odbywający studia na dowolnym uznanym uniwersytecie, szkole wyższej, szkole przedsiębiorczości lub zarządzania na całym świecie. Poniżej przedstawiono tegorocznych laureatów i laureatki.

Nagroda Mary Kay 2019 za propozycje prac doktorskich

1. Shaobo Li, Uniwersytet Technologiczny Nanyang, Singapur

2. Junzhou Zhang, Uniwersytet Old Dominion

Nagroda Mary Kay 2019 za prace doktorskie

1. Kiran Pedada, Uniwersytet Techniczny w Teksasie

2. Anh Dang, Uniwersytet Old Dominion

3. Martin Hirche, Instytut Nauk o Marketingu Ehrenberga i Bassa, Uniwersytet Południowej Australii

„Mary Kay wspiera kulturę innowacji, upodmiotowienia i ustawicznego kształcenia za pośrednictwem sieci niezależnych konsultantek i konsultantów oraz pracowników na całym świecie” – stwierdziła Beth Lopez, wiceprezes działu Global Sales Education firmy Mary Kay. „Byliśmy pod wielkim wrażeniem prac doktorskich zaprezentowanych podczas tegorocznej konferencji AMS. Cieszymy się, że możemy zapewnić mentoring i możliwości współpracy laureatom i laureatkom nagrody, którzy wcielają w życie ideę kształcenia ustawicznego”.

Michelle Haurilak, dyrektor działu PR, marketingu cyfrowego i marketingu produktu Mary Kay Canada, ogłosiła zdobywców i zdobywczynie nagrody Mary Kay za prace doktorskie oraz propozycje prac doktorskich podczas lunchu bankietowego, który odbył się w czwartek 30 maja.

„Konkurs na prace doktorskie Mary Kay jest istotnym elementem corocznej konferencji Akademii Nauk o Marketingu” – powiedział O. C. Ferrell, prezes Akademii Nauk o Marketingu. „Dzięki zaangażowaniu firmy Mary Kay finaliści mają okazję współpracować z kadrą kierowniczą firmy. Umożliwienie doktorantom i doktorantkom nawiązywania kontaktów branżowych w szerszym zakresie jest głównym celem konkursu. Szczerze doceniamy udział Mary Kay w tym wydarzeniu”.

Więcej informacji o Akademii Nauk o Marketingu można znaleźć tutaj.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 55 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych i suplementów diety. Za pośrednictwem Fundacji Mary Kay (SM) firma przeznaczyła ponad 78 milionów dolarów na badania nad nowotworami oraz na ośrodki pomocy dla ofiar przemocy domowej. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy.

Akademia Nauk o Marketingu

Akademia Nauk o Marketingu jest międzynarodową organizacją non-profit zrzeszającą środowiska naukowe i zawodowe. Organizacja zajmuje się wspieraniem wysokich standardów i doskonałości w opracowywaniu i rozpowszechnianiu wiedzy o marketingu i przekazywaniu praktyki marketingowej dzięki pełnieniu przywódczej roli w zakresie dyscypliny marketingu na świecie. Wypełniając swoją misję, akademia przestrzega najwyższych standardów etyki i kolegialności.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 lub media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 03.06.2019, 19:02
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ