Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>• Sprzedaż modelu Honor 20 PRO przekracza 100 milionów RMB w trzy sekundy od debiutu.
<p>• Dostępność na rynkach międzynarodowych od 21 czerwca we Francji, Niemczech, Indiach, Włoszech, Malezji, Polsce, Rosji, Hiszpanii, Holandii i Wielkiej Brytanii.
HONGKONG, 19 czerwca 2019 r. /PRNewswire/ - Marka smartfonów Honor ogłosiła dziś międzynarodową dostępność flagowego smartfonu Honor 20 po rekordowo wysokim poziomie sprzedaży ponad miliona egzemplarzy w Chinach w zaledwie 14 dni. Model Honor 20 trafi do sprzedaży we Francji, Niemczech, Malezji, Rosji i Wielkiej Brytanii 21 czerwca, a następnie we Włoszech i Holandii 24 czerwca, Indiach – 25 czerwca, Polsce – 28 czerwca i Hiszpanii na początku lipca. Dostępność na kolejnych rynkach nastąpi w czasie. Tymczasem model Honor 20 PRO przekroczył 100 milionów RMB przychodu (około 15 milionów dolarów) na krótko po rozpoczęciu sprzedaży wczoraj.
Marka Honor znalazła się także na pierwszym miejscu pod względem wyników piąty rok z rzędu w corocznej wyprzedaży 618 Sales Day w serwisie JD.com, jednej z największych platform e-handlu w Chinach [1]. W tym roku marka objęła prowadzenie pod względem poziomu sprzedaży i przychodu w kategorii smartfonów z systemem Android [2]. Model Honor 20, osiągający najlepsze wyniki w całej serii 20 Honor, okazał się także najlepiej sprzedającym się produktem w kategorii smartfonów z systemem Android w przedziale cenowym 2000 – 2999 RMB w JD.com [3].
Seria Honor 20, która obejmuje modele Honor 20 LITE, Honor 20 i Honor 20 PRO miała swoją premierę 21 maja w Londynie. Podziwiana za wyjątkowe wzornictwo i niedoścignione możliwości fotograficzne seria HONOR 20 zebrała bardzo pozytywne recenzje w czołowych mediach technologicznych, w tym w „GSMArena", „Tech Advisor", „Stuff" i „Mashable". Poza najlepszym w swojej klasie aparatem AI Quad i niedoścignioną wydajnością, seria Honor 20 spotyka się z ogromem poleceń tak ze strony konsumentów, jak i mediów.
„Jest to wyjątkowa okazja dla Honor, ponieważ bijemy rekordy sprzedaży serii HONOR 20 – skomentował George Zhao, prezes firmy Honor. – Wykorzystując ten impet, z radością ogłaszamy międzynarodową dostępność Honor 20 naszym najzagorzalszym fanom, którzy niestrudzenie wspierają naszą markę i innowacyjne produkty. Jesteśmy w bardzo dobrej sytuacji do osiągnięcia sukcesu z modelem Honor 20 na rynkach zagranicznych i nie mogę doczekać się chwili, w której każdy będzie mógł doświadczyć tego produktu” – dodał prezes.
Model Honor 20 PRO, który jest obecnie dostępny w Chinach, osiągnął zdumiewający wynik łącznej sprzedaży na poziomie 100 milionów RMB w zaledwie trzy sekundy po wczorajszym debiucie. Użytkownicy poza Chinami będą już wkrótce mieli dostęp do tego wyczekiwanego smartfonu. Wcześniej w tym miesiącu model już zdobył dwie nagrody od Android Authority i Android Police w kategoriach odpowiednio „Editors' Choice" i „Most Wanted". Co więcej, model zdobył najwyższą możliwą ocenę (czyli 5 na 5) od Android Authority i 4 na 5 od Tech Advisor i Android Central. Tak dobre oceny ze strony ekspertów branżowych potwierdzają zaangażowanie marki w zapewnianie użytkownikom najlepszych doświadczeń z wieloma funkcjami. Okres oczekiwania dobiegł końca. Zapraszamy do śledzenia aktualizacji w zakresie międzynarodowej dostępności modelu HONOR 20 PRO.
[1] Kategorie bestsellerów mogą różnić się między latami
[2] Bestseller pod względem poziomu i przychodu ze sprzedaży w kategorii smartfonów z systemem Android w okresie 1 czerwca 2019 r. do 18 czerwca 2019 r.
[3] Bestseller pod względem poziomu i przychodu ze sprzedaży w kategorii smartfonów z systemem Android w okresie 1 czerwca 2019 r. do 18 czerwca 2019 r.
O Honor
Firma Honor jest wiodącą marką smartfonów. Marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają niedoścignioną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka HONOR wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
Więcej informacji można znaleźć na stronie HONOR www.hihonor.com lub na platformach:
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/925348/HONOR_20.jpg
Źródło: Honor
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.06.2019, 11:51 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE