Newsletter

BANK OCHRONY ŚRODOWISKA SA (12/2019) Odpowiedź na pytanie akcjonariusza udzielona w trybie art. 428 KSH

28.06.2019, 19:38aktualizacja: 28.06.2019, 19:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 12/2019

Zgodnie z § 19 pkt 12 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U. z 2018 r., poz. 757), Zarząd Banku Ochrony Środowiska S.A. z siedzibą w Warszawie ("Bank") niniejszym przekazuje informacje udzielone Akcjonariuszowi w trybie art. 428 § 5 Kodeksu spółek handlowych w związku z jego pytaniem skierowanym do Zarządu podczas obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki w dniu 18 czerwca 2019 roku, brzmiącym: "Jakie są podstawowe kryteria oceny efektywności marketingu w Banku?"

Zarząd Banku udzielił następującej odpowiedzi:

Podstawowym kryterium oceny efektywności działań marketingowych jest metoda ilościowa, umożliwiająca analizę wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży poprzez np. zwiększenie liczby wniosków, zawartych umów, pozyskania leadów, generowania ruchu na stronie www, wywoływanie akcji u odbiorcy przekazu marketingowego (konwersja w narzędziach internetowych).

Działania marketingowe są analizowane pod kątem wielkości grupy docelowej, do której kierowany jest przekaz marketingowy, w stosunku do ceny narzędzia marketingowego. Dyscyplina finansowa wynikająca z Planu Naprawczego realizowanego przez Bank narzuca konieczność selekcji narzędzi marketingowych a tym samym wykluczenia tych, które co prawda skierowane są do szerokiego grona odbiorców, lecz których wykorzystanie ze względu na wysoką cenę bez zapewnienia odpowiedniej częstotliwości przekazu marketingowego okazałoby się nieskuteczne. Bank wykorzystuje do informowania o ofercie produktowej media tradycyjne oraz internetowe a także kanały społecznościowe. Bank także buduje wizerunek eksperta finansowego poprzez swoją obecność na różnorodnych konferencjach i targach.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.06.2019, 19:38
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ