Pobierz materiał i Publikuj za darmo
The product will be available nationwide throughout summer 2019.
The Hershey’s Milk Chocolate Emoji Bar will feature 25 different images on each chocolate piece. Select images featured include the excited heart eyes face, thumbs up, kissing lips, wink, sunglasses smile heart and more.
“We are delighted about this licensing agreement with The Hershey Company”, says Marco Hüsges, CEO and Founder of the emoji company. “We are proud to add this chocolate agreement between Hershey and the emoji® brand!”, Hüsges adds further.
This agreement once again underscores the importance and the prominence of the emoji® brand in the market where it is inevitable to catch consumer awareness and which is why the emoji® brand is so globally successful.
emoji® is a registered trademark of the emoji company GmbH. © 2015-2019 emoji company GmbH. All rights reserved.
About emoji®- The Iconic Brand
The emoji company is the owner of the registered emoji® trademark in more than 130 countries around the globe. Altogether the emoji company owns more than 1,000 trademarks and has created more than 17,000 emoji® brand icons protected under copyright laws and available for licensing and merchandising, promotions and marketing activities. The emoji company works with over 750 renowned global partners including Sony Pictures Animation, Ferrero, Walmart, Nikon, Nestle Waters, Burger King, Miss Sixty, Ravensburger amongst many others.
The emoji® brand is one of the industries most influential lifestyle brands and is ranked on Position No. 71 of the Top 150 Global Licensors.
KONTAKT:
tel. +49(0)2132-6719983
e-mail: licensing@emoji.com
website: www.emoji.com
Picture is available at AP Images (http://www.apimages.com)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.07.2019, 11:17 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Mieszkańcy bloków mają ogromne problemy z parkowaniem rowerów
Najnowsze badania Rowerado pokazują, że ponad 50% rowerzystów trzyma swoje rowery w mieszkaniach lub na balkonach, ponieważ nie mają bezpiecznych alternatyw. W efekcie rzadziej korzystają ze swoich jednośladów i często rezygnują z zakupu nowych rowerów. To wyzwanie dla deweloperów i zarządów wspólnot mieszkaniowych.- 23.12.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Rowerado
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT