Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WICHITA, Kansas, 25 lipca 2019 r. /PRNewswire/ - Firma EFT Analytics (EFT), wiodący dostawca analityki predykcyjnej, optymalizacji procesów i rozwiązań zarządzania energią, ogłosiła dziś wyniki innowacyjnego rozwiązania Energy Manager w zakresie zmniejszenia kosztów operacyjnych o ponad 1 milion dolarów i zwiększenia wydajności operacyjnej w wyniku całorocznej współpracy z dużym europejskim detalistą żywności i odzieży. Od wdrożenia platformy Energy Manager firmy EFT w 2018 r. detalista zanotował zmniejszenie nawet do 45% pod względem zużycia energii w 90% sklepów. Celem detalisty było zmniejszenie zużycia energii o 20% w porównaniu do wyników z roku 2017. Dane te oznaczają łączne zmniejszenie zużycia o 5 GWH dla detalisty.
„Wyniki współpracy podkreślają wartość Energy Managera pod względem wspierania klientów w prowadzeniu wydajniejszej działalności, oszczędzania pieniędzy i zmniejszania zużycia energii – skomentował Reuben Keogh, dyrektor generalny EFT. – Przypadki takie, jak ten, podkreślają ważne możliwości, które EFT i innowacyjne rozwiązania firmy jak Energy Manager wnoszą do działalności klientów na całym świecie” – dodał dyrektor.
Rozwiązanie Energy Manager firmy EFT pozwala klientom na podejmowanie rozważnych decyzji biznesowych przez zapewnianie dokładnej analityki na bazie danych w obszarach takich, jak wydatki, konsumpcja i produktywność energetyczna. Co ważniejsze, Energy Manager to rozwiązanie łączące podstawowe monitorowanie energii i przemysł 4.0, co zapewnia największą możliwą skalę sukcesu i rentowności wśród klientów EFT w przyszłości. Firma EFT wie, że różni klienci mają różnorodne potrzeby i eksperymentuje z wieloma technologiami w celu opracowania najlepszych rozwiązań dla każdego sklepu.
Wśród branż obsługiwanych przez EFT znajdują się także nieruchomości komercyjne, produkcja, farmaceutyka, rafinerie i motoryzacja. Rozwiązanie Energy Manager tworzy wartość przez prognozowanie zapotrzebowania na energię, informowanie o anomaliach w zużyciu i wykorzystanie analityki do normalizacji pod względem pogody, poziomu produkcji i kosztów surowców. Takie podejście daje klientom dogłębniejsze zrozumienie czynników napędzających zużycie energii. Klientów często zaskakuje rola najprostszych czynności, które wpływają na zyski i zużycie energii, na przykład wdrażanie bardziej rygorystycznych zasad co do oświetlenia, unowocześnianie systemów chłodzących czy przejście na oświetlenie LED. Zastosowanie Energy Managera firmy EFT pozwala na łatwą identyfikację możliwych usprawnień. Ponadto firma EFT pomaga w śledzeniu ogólnej skuteczności i wydajności sprzętu.
„W EFT ciężko pracujemy nad zapewnianiem najskuteczniejszych rozwiązań na potrzeby naszych klientów tak, aby mogli zrealizować swój pełny potencjał. Wykorzystując dane i zaawansowane rozwiązania analityki przez rozwiązania takie jak Energy Manager, udaje się nam to osiągnąć – dodał Keogh. – Z przyjemnością będziemy kontynuować naszą istotną rolę w ramach tej współpracy i pracować z wszystkimi klientami nad usprawnieniem operacji, zwiększeniem wydajności energetycznej i w końcu do wdrożenia oszczędności na kosztach” – dodał dyrektor.
Pytania ogólne i zapytania dotyczące wdrożenia rozwiązań zaawansowanej analityki należy kierować pod adres hello@eftanalytics.com.
O EFT Analytics
Firma EFT Analytics zapewnia zaawansowane rozwiązania analityki na bazie SaaS na potrzeby dużych klientów przemysłowych. Firma ma swoją siedzibę w Irlandii, Nowym Jorku i Kansas i jest spółką zależną Koch Industries, jednego z największych prywatnych koncernów na świecie. Łącząc oprogramowanie zaawansowanej analityki z filozofią biznesową i doskonałością operacyjną Koch, zapewniamy pionierskie, wyjątkowe rozwiązania z potwierdzonymi wynikami. Firma EFT zapewnia produkty analityki predykcyjnej, optymalizacji procesów i zarządzania energią na potrzeby ponad 100 największych klientów z całego świata. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.EFTanalytics.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/951819/EFT_Analytics___Energy_Manager_Dashboarding.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/951820/EFT_Analytics___Logo.jpg
Źródło: EFT Analytics
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.07.2019, 18:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom