Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - ITO EN (North America) INC., światowy lider w zakresie produkcji zielonej herbaty i innowacyjnych zdrowych napojów, ogłosił dzisiaj, że gotowe do spożycia zielone herbaty marki Oi Ocha będą wkrótce dostępne w sklepach Walmart w całych Stanach Zjednoczonych. Mające pojawić się w sklepach w październiku br. dwa smaki bez dodatku cukru – zielona herbata Oi Ocha premium firmy ITO EN, jedna z najlepiej sprzedających się marek w Japonii, oraz zielona herbata jaśminowa, popularna zielona herbata zawdzięczająca swój aromat kwiatom jaśminu. Wielokrotnie nagradzane herbaty ITO EN, cenione za naturalny, łagodny i szlachetny smak, parzone autorską metodą opracowaną przez ITO EN z wykorzystaniem całych liści herbaty bez sztucznych dodatków, aromatów, barwników, proszków czy koncentratów. Prawdziwe, orzeźwiające herbaty posiadające certyfikat „produkt wolny od GMO” zawierają naturalne przeciwutleniacze katechinowe, naturalną witaminę C (kwas askorbinowy) i zero kalorii. Herbaty sprzedawane są w nadające się do recyklingu wygodne butelki PET o pojemności 16,9 fl. oz (ok. 0,5 l).
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20190730005425/en/
„W sytuacji rosnącej liczby konsumentów poszukujących naturalnych i zdrowych napojów bardzo się cieszymy, że herbaty Ito En znajdą się w sklepach sieci Walmart w całym kraju – powiedział Jim Hoagland, dyrektor ds. operacyjnych ITO EN (North America) INC. - Dzięki temu, że Walmart wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu konsumentów autentycznymi i zdrowymi produktami wysokiej jakości, jesteśmy przekonani, że nasze naturalne zielone herbaty bez dodatku cukru doskonale sprawdzą się w sieci Walmart i będą cieszyć się uznaniem jej klientów”.
Marka Oi Ocha odnotowała gwałtowny wzrost na rynku USA w związku z rosnącym zapotrzebowaniem konsumentów na autentyczne i zdrowsze napoje na rynkach delikatesowych i głównych oraz usług gastronomicznych. Współpraca z Walmartem nie tylko zwiększy świadomość marki ITO EN wśród konsumentów i poszerzy dystrybucję jej produktów, ale również zapewni dostęp do zdrowszych napojów dla konsumentów. Przy rosnącej popularności zielonej herbaty związanej z jej właściwościami zdrowotnymi i napojów bez dodatku cukru niesłodzone herbaty Oi Ocha stanowią idealne uzupełnienie codziennej diety.
Firma ITO EN jest szczególnie znana ze swojego zaangażowania w rozwój wiedzy fachowej i zrównoważonych praktyk w zakresie produkcji herbaty, co znajduje odzwierciedlenie we wszystkich odznaczanych licznymi nagrodami markach firmy. Firma, mająca ponad 50-letnie doświadczenie w produkcji herbaty, stawia na autentyczność i zachowanie dziedzictwa kulturalnego przy jednoczesnym wprowadzaniu innowacji na skalę światową w zakresie wytwarzania herbaty i napojów.
Firma ITO EN znalazła się na zaszczytnym 18. miejscu w stworzonym przez magazyn Fortune rankingu 50 najlepszych firm, które wywarły ważny wpływ na społeczeństwo i środowisko za sprawą swojej strategii osiągania zysku i prowadzonych działań. Ponadto firma została odznaczona nagrodą za zrównoważony rozwój za swój program recyklingu zużytych liści herbaty, tworząc innowacyjne produktu z przyjaznej dla środowiska syntetycznej żywicy wytworzonej z takich liści. Więcej informacji o ITO EN i jej produktach znajduje się na stronie www.itoen.com.
ITO EN
ITO EN (North America) INC., podmiot zależny ITO EN (Japan) LTD., jest innowacyjnym liderem w branży napojów zajmującym się wytwarzaniem autentycznych produktów zgodnych z pięcioma wyznawanymi przez firmę zasadami, zgodnie z którymi jej produkty mają być naturalne, zdrowe, bezpieczne, dobrze zaprojektowane i smaczne. Firma ITO EN, posiadająca ponad 50 lat doświadczenia na rynku w Japonii, stawia na autentyczność, dbając o swoje dziedzictwo kulturowe przy jednoczesnym wprowadzaniu innowacji na skalę światową, dzięki czemu ITO EN zyskało w Japonii czołową pozycję wśród producentów zielonej herbaty z cieszącymi się uznaniem markami, takimi jak TEAS’ TEA Organic®, Oi Ocha®, ITO EN Shots® i matcha LOVE®. Silne zaangażowanie ITO EN w kwestie społeczne i środowiskowe przejawia się we współpracy firmy z regionalnymi rolnikami i organami rządowymi w celu ożywienia lokalnej gospodarki, rozwoju zrównoważonych praktyk w zakresie zaopatrzenia oraz tworzeniu hodowli herbaty nowej generacji. Więcej informacji o ITO EN można znaleźć na stronie www.itoen.com. Polub nas na Facebooku lub obserwuj nas na Twitterze i Instagramie.
Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190730005425/en/
Multimedia:
Zdjęcie - Oi Ocha i zielona herbata jaśminowa ITO EN. (Zdjęcie: Business Wire)
Źródło: ITO EN (North America) INC.
KONTAKT:
Rona Tison
ITO EN (North America) INC.
tel. 707-327-6413
e-mail: rtison@itoen.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.07.2019, 18:27 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
W 2024 roku pociągami PKP Intercity podróżowało 78,5 mln pasażerów
W ubiegłym roku PKP Intercity zanotowało rekordową liczbę pasażerów - 78,5 mln i szacuje, że w 2025 roku z jego usług skorzysta ponad 83,5 mln osób. Pasażerowie pociągów dalekobieżnych najczęściej w 2024 roku wybierali trasy między Warszawą a Trójmiastem, Krakowem, Łodzią, Poznaniem i Lublinem. Przewoźnik oferuje 505 połączeń międzymiastowych.- 31.01.2025, 15:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Baker McKenzie: przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń pomogą zmniejszyć lukę płacową
Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z dyrektywą unijną, pracodawcy zaraportują dane o luce płacowej, a jeśli wyniesie ona 5 proc. lub więcej bez obiektywnego uzasadnienia, będą musieli przeprowadzić wspólną ocenę płac z przedstawicielami pracowników.
- 31.01.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Baker McKenzie
-
Image
Trzeci salon rowerowy spółki Dadelo S.A. otworzy się już 1 lutego
W sobotę 1 lutego otwarty zostanie trzeci salon stacjonarny CentrumRowerowe.pl. Sklepy należą do Dadelo S.A., spółki notowanej na warszawskiej giełdzie, której główną działalnością jest sprzedaż rowerów, części i akcesoriów rowerowych online. Tym razem na lokalizację sklepu wybrane zostało Trójmiasto, a dokładniej Morski Park Handlowy w Gdańsku. Otwarcie kolejnego obiektu jest realizacją długofalowej strategii, która zakłada uruchomienie sieci 7 salonów stacjonarnych do 2027 roku.- 31.01.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Oponeo
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ