Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wiedeń – Każdego dnia konsumenci napotykają te same problemy: natłok reklam, dziesiątki „sieciówek”, promocje, dwa produkty w cenie jednego itd. Nikt nie może za tym wszystkim nadążyć.
Konsumenci nie wiedzą, który supermarket oferuje produkty w niższych cenach. W czasach, gdy nie można już łatwo porównywać cen w sklepach, konsumenci szukają okazji podczas codziennych zakupów. Nawet specjaliści trudniący się w wyszukiwaniu okazji mają problem w odnalezieniu się w gąszczu najróżniejszych promocji.
Jak długo obowiązuje 25% obniżka ceny za ten produkt? A może to była 15% obniżka? Czy muszę mieć kartę lojalnościową? Czy promocja obowiązuje tylko przy zakupie dwóch produktów, a może trzeba kupić trzy? Konsumenci szukają zniżek, ale przeważnie trudno z nich skorzystać.
Nasze nowe, rewolucyjne rozwiązanie pozwoli to zmienić. Zasada jest bardzo prosta: konsument kupuje jeden lub więcej produktów, a spersonalizowane promocje są naliczane przy kasie i wyświetlają się na terminalu po dokonaniu płatności.
Maksymalna wysokość promocji to 100% wartości nabywanego produktu. Dodatkową, darmową korzyść stanowi fakt, że robienie zakupów staje się bardziej emocjonalnym doświadczeniem dla konsumenta. Rozwiązanie to stanowi również szansę dla sprzedawców: coraz bardziej zagmatwane polityki rabatowe prowadzą do wzrostu frustracji u konsumentów - przedstawiony system promocji stanowi przejrzystą i łatwą do zrozumiałą odpowiedź na ten problem.
Konsument ma okazję do wygrania darmowych zakupów. Zwycięzca może zrobić jednorazowo zakupu o wartości do 2000 EUR. Poza licznymi korzyściami osobistymi dla większości konsumentów rozwiązanie to wiąże się również z zapewnieniem im rozrywki, dobrej zabawy i dreszczyku emocji podczas zakupów.
Oferuje również konsumentom możliwość doświadczenia poczucia spełnienia bez większego wysiłku.
Czołowi sprzedawcy detaliczni oraz eksperci od marketingu, którzy mieli okazję wypróbować rozwiązanie, twierdzą, że: „dzięki temu systemowi konsumenci mogą cieszyć się pozytywnymi doświadczeniami, co przekłada się na powstawanie korzystnych skojarzeń z codziennymi zakupami”. Ponieważ rozwiązanie opiera się na charakterystycznym chwycie reklamowym, konsument nieprędko zapomni o takim doświadczeniu zakupowym. System ten ma świetlaną przyszłość w branży zarządzania doświadczeniami zakupowymi, z czym na pewno zgodzą się konsumenci, którzy mieli okazję z niego skorzystać.
Nawet czekanie w kolejce, które nierzadko potrafi zszargać nerwy, może zostać zmienione w coś ekscytującego: zakupy za pomocą jednego kliknięcia! „Osoby, którym udało się coś kupić po okazyjnej cenie, zazwyczaj natychmiast mówią o tym przyjaciołom i znajomym. Dlatego aplikacja sprawia, że konsument od razu myśli o następnym zakupie.”
Korzystanie z rozwiązania jest darmowe i dostępne dla osób, które ukończyły 16 lat. Użytkownik, korzystający z naszego rozwiązania, dowiaduje się przy kasie, czy wygrał. Kasy stają się punktem usługowym. Aby wziąć udział w promocji wymagane jest zakupienie przynajmniej jednego produktu. Zwycięzca jest wyłaniany losowo. Maksymalną nagrodę stanowi pokrycie kosztów zakupu towaru.
Marka, która zastosuje w praktyce to rozwiązanie, dając konsumentom możliwość zdobycia unikalnych nagród, zostanie „bohaterem”. „Dbamy o wasze interesy, jesteśmy tu, aby wam pomagać”.
Przyjdź i rób u nas zakupy. Przy odrobinie szczęście możesz coś wygrać. Marka ta przekaże również jasny sygnał dla konkurencji na skutek czego będzie ona musiała zadać sobie pytanie, dlaczego nie dba w równym stopniu o swoich klientów.
Rozwiązanie to jest systemem bezpośredniego zarządzania doświadczeniami zakupowymi w trakcie codziennych zakupów. Prowadzi do wytworzenia emocjonalnej więzi pomiędzy konsumentem a marką poprzez zapewnianie pozytywnych doświadczeń dla konsumentów. Priorytetem jest dbanie o zadowolenie konsumentów, którzy stają się lojalnymi klientami, zaś lojalny klient staje się „entuzjastycznym ambasadorem marki”.
Rozwiązanie korzysta pośrednio ze zjawisk, które mu towarzyszą takich jak ustne rekomendacje.
Korzystanie z tego rewolucyjnego systemu sprzedaży przyniesie nie tylko rozrywkę opartą o emocje konsumentów, ale również umożliwi im pozyskiwanie znacznych dodatkowych wartości oraz innych cenowych okazji. Codziennie będą czerpać korzyści użytkując to rozwiązanie!
Rozwiązanie Dream Shopping.eu, VALVI GmbH z siedzibą w Wiedniu jest objęte prawem autorskim oraz prawem znaków towarowych.
KONTAKT:
mag. Maschke Julia
VALVI GmbH
1010 Wiedeń
Wollzeile 9/II/33, Austria
tel. 0664.3910151
e-mail: office@dreamshopping.eu
www.dreamshopping.eu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.07.2019, 15:56 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |