Newsletter

REDAN SA (37/2019) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lipcu 2019 r.

07.08.2019, 09:52aktualizacja: 07.08.2019, 09:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 37/2019

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lipcu 2019 r. wyniosła ok. 38 mln i była 22% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 278 mln zł i była niższa o ok. 14% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lipca 2019 wyniosła 109,9 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 22% w odniesieniu do lipca 2018.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lipcu 2019 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o ok. 12% porównując do lipca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 132 mln zł i była ok. 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lipcu 2019 wyniosły 2,5 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do lipca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 19,5 mln zł i była 3% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

W 2018 r. dostępność towarów wakacyjnych dla sklepów i e-commerce była większe niż w roku bieżącym w wyniku nieco wyższego zamówienia oraz niewykonania planów sprzedaży na rynkach zagranicznych. To przełożyło się na wyższe poziomy sprzedaży w lipcu ubiegłego roku, jednak w końcowym rozrachunku spowodowało to wyższy poziom towarów, które pozostały niesprzedane na koniec sezonu. Dlatego w roku bieżącym wielkość zamówienia została zredukowana. To jednak spowodowało zmniejszenie poziomu sprzedaży w roku bieżącym.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca 2019 wyniosła 37,2 tys. m2, tj. była o 3% wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lipcu 2019 r. wyniósł ok. 18 mln zł, co oznacza spadek o 30% w porównaniu do lipca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 146 mln zł i była niższa o ok. 24% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lipcu 2019 wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza wzrost o 23% w stosunku do lipca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3,5 mln zł i była niższa o ok. 13% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec lipca składała się z 292 sklepów własnych o łącznej powierzchni 72,7 tys. m2, która była o ok. 30% niższa niż na koniec lipca 2018.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.08.2019, 09:52
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ