Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Motto „Naturalny Wybór” – zwraca uwagę na organiczną potrzebę człowieka otaczania się zielenią, a jednocześnie na konieczność podnoszenia świadomości w podejmowaniu decyzji z poszanowaniem natury. Idea ta znajdzie swój wyraz w programie targów podczas seminariów i konferencji branżowych, w prelekcjach i pokazach dla pasjonatów, a także aranżacji stoisk.
Pierwsze dwa dni skierowane są do osób zawodowo zajmujących się ,,zieloną branżą” - szkółkarzy, producentów, architektów krajobrazu, firm wykonujących usługi w terenach zieleni, właścicieli centrów ogrodniczych i kwiaciarni oraz florystów. W programie: jedyny w Polsce Konkurs Roślin Nowości, konferencja Mocno Zielone Miasto (z tematami o zieleni publicznej), warsztaty projektowe, seminarium Wiedza dla Producentów i Handlu oraz pokazy florystyczne.
W sobotę zapraszamy każdego, kto interesuje się zielenią i chce wprowadzić ją do przestrzeni wokół siebie. W programie targów są wykłady otwarte i prezentacje dotyczące doboru roślin oraz zakładania i pielęgnacji ogrodu. Będzie można wziąć udział w warsztatach biżuterii roślinnej, posadzić samodzielnie roślinkę, dowiedzieć się jak przyciągnąć pszczoły i inne zapylacze do ogrodu oraz skorzystać z wiedzy ekspertów w Strefie Porad. Na gości czeka też Kiermasz Roślin, na którym uzyskać można profesjonalne doradztwo i kupić wyjątkowe rośliny bezpośrednio od producentów.
Szczegóły oraz rejestracja dla profesjonalistów (bezpłatne wejściówki) www.zielentozycie.pl
Godziny otwarcia:
5 - 6 września (czwartek, piątek) 9.00 - 18.00 – dni dla profesjonalistów
7 września (sobota) 9.00 - 17.00 – dzień dla hobbystów
Organizatorzy:
Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o. i Związek Szkółkarzy Polskich
KONTAKT:
Monika Deptuła-Żuk
tel. (+ 48) 798 938 688
e-mail: monika.zuk@zszp.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.09.2019, 19:24 |
Źródło informacji | Agencja Promocji Zieleni |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ