Newsletter

VRG SA (42/2019) Skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkowa marża ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową VRG S.A. w sierpniu 2019.

03.09.2019, 16:29aktualizacja: 03.09.2019, 16:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 42/2019

VRG S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 86,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2018 roku o około 44,1%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-sierpień 2019 roku wyniosła około 656,0 mln zł i była wyższa o około 37,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 53,2 mln zł (w tym Bytom 16,6 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2018 roku o około 67,3%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-sierpień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 410,7 mln zł (w tym Bytom 124,6 mln zł) i była wyższa o około 54,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 31,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2018 roku o około 22,1 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-sierpień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 220,8 mln zł i była wyższa o około 20,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,9 % i była niższa od marży osiągniętej w sierpniu 2018 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-sierpień 2019 wyniosła około 51,1% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec sierpnia 2019 roku wyniosła 53,9 tys. m2 (w tym Bytom 16,4 tys. m2).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.09.2019, 16:29
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii