Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Okna w walce ze zmianami klimatycznymi
Dzisiejsze okna i drzwi stają się elementami zarządzania budynkiem. Za pomocą okien zarządzamy oszczędzaniem energii cieplnej i ilością wpadającego do wnętrza światła i ciepła słonecznego. Okna regulują dopływ powietrza i regulują klimat pomieszczeń. To one wreszcie informują o próbie włamania. Dzięki nowym technologiom stają się one dużo bogatsze i lepsze – nie tylko dla użytkowników, ale przede wszystkim dla naszej planety.
Innowacje – dobry klimat do zmian
Na Wystawie Innowacji podczas Targów Warsaw Home/Warsaw Build można było zobaczyć aż trzy światowe premiery, które szczególnie wpisują się w trend walki o planetę - okno z szybą fotowoltaiczną firmy Petecki, drzwi podnoszono-przesuwne MB Skyline firmy Aluprof oraz okno przesuwne Morlite Vision firmy OknoPlus wyposażone w szybę ze sterowaną przeziernością oraz szybą grzewczą.
Wystawa Innowacji to miejsce krajowych premier. Firma Wiśniowski zaprezentowała pełną kolekcję Wiśniowski Concept – z oknem PVC PRIMO o zaawansowanych parametrach. Selt przedstawił m.in. panele szklane z wysuwaną szybą. Velux wystawił okno klapowo-obrotowe otwierane do kąta 45°, aktywnie reagujące na zmiany pogody.
Yawal pokazał drzwi podnoszono-przesuwne z niewidocznym mechanizmem sterującym. Dormakaba przedstawiła m.in. bramkę sensoryczną o konfigurowalnym wyglądzie i wysokiej przepustowości (do 43 osób na minutę). Witraż zaprezentował okno w klasie antywłamaniowej RC3.
Z produktów specjalnie stworzonych na Wystawę Innowacji można wyróżnić drzwi Archislide od Kaemde z całoszklanym narożnikiem, dającym nowe możliwości aranżacji bryły budynku. KRISPOL pokazał bramę segmentową z opatentowanym system ciepłego montażu i samo ściemniającymi się panelami szybowymi. A Plastixal - drzwi panelowe Exclusive z ukrytym napędem i sterowane za pomocą smartfona, wyposażone w czytnik biometryczny.
Somfy przedstawiło swoją ideę domu inteligentnego z pełną automatyką zarządzaną z poziomu smartfonów lub komend głosowych. Dobroplast - pierwszy na rynku sklep internetowy, w którym można kupić okna i drzwi PVC.
www.innowacje.forumbranzowe.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 07.10.2019, 15:22 |
Źródło informacji | ForumBranzowe.com |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom