Newsletter

Tommy Hilfiger sięga po projektowanie 3D realizując ambitny plan cyfrowej podróży

08.11.2019, 13:50aktualizacja: 08.11.2019, 13:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tommy Hilfiger wprowadza nowe rozwiązania w zakresie nauki i technologii we wszystkich międzynarodowych zespołach projektantów w swojej siedzibie w Amsterdamie planując, by do wiosennej kolekcji 2020 wszystkie ubrania były projektowane w technologii 3D.

Amsterdam - (BUSINESS WIRE) - Należąca do spółki PVH Corp. [NYSE: PVH] marka Tommy Hilfiger ogłasza wprowadzenie technologii projektowania 3D we wszystkich swoich zespołach projektantów w siedzibie firmy w Amsterdamie (Holandia). Kolekcja wiosna 2022 będzie pierwszą kolekcją w całości zaprojektowaną przy użyciu innowacyjnej platformy 3D Tommy Hilfiger. Plan ten wpisuje się w ambitny cel marki, by zdigitalizować wszystkie ogniwa łańcucha wartości.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20191107005718/en/

“Potencjał projektowania 3D jest nieograniczony; pozwala także na szybszą i bardziej zrównoważoną odpowiedź na potrzeby klientów – powiedział prezes Tommy Hilfiger Global i PVH Europe, Daniel Grieder. - Technologia ta stała się podstawowym narzędziem w projektowaniu naszych kolekcji i ma potencjał, by znacznie przyspieszyć wprowadzenie przez nas produktów na rynek oraz całkowicie wyprzeć tradycyjne fotografowanie produktów. Przewidujemy, że wszystkie koszule męskie z jesiennej kolekcji 2020 będą już w całości opracowane przy pomocy technologii 3D i nie będą wymagały produkcji próbek. Różnice między nimi a historycznymi projektami będą niemal niedostrzegalne. Tak wygląda przyszłość”.

Aby osiągnąć swój cel projektowania w 3D firma Tommy Hilfiger stworzyła inkubator technologiczny STITCH, którego zadaniem jest cyfryzacja praktyk projektowych firmy. Od momentu rozpoczęcia tej cyfrowej podróży przez markę Tommy Hilfiger w 2017 r. zespoły inżynierów oprogramowania, eksperci projektowania 3D i specjaliści ds. transformacji opracowali ekosystem autorskich narzędzi, które pozwalają na całkowicie cyfrowe projektowanie, z cyfrowymi tkaninami, wzorami oraz biblioteką kolorów, narzędziami prezentacji 3D oraz technologiami renderowania. Zamiana tradycyjnego projektowania i produkcji próbek na procesy odbywające się w środowisku wirtualnym pozwala na szybszą realizację zadań i bezproblemową integrację z Digital Showrooms.

Technologia projektowania 3D w przygotowaniu kolekcji ubrań TOMMY HILFIGER jest owocem dwuletnich celowanych prac pilotażowych, które z powodzeniem połączyły platformę projektowania 3D z nowoczesnym Digital Showroom Tommy Hilfiger. Technologia Digital Showroom zrewolucjonizowała metody sprzedaży hurtowej, a obecna zamiana na projektowanie 3D ma za zadanie dalsze rozszerzanie digitalizacji wszystkich ogniw łańcucha wartości Tomy Hilfiger. Jesienią 2020 Tommy Hilfiger wypuści limitowaną kolekcję w całości zaprojektowaną, opracowaną i sprzedawaną drogą elektroniczną. Kolekcja wykorzysta również prezentację i modelowanie produktów na wirtualnych awatarach. Inicjatywa ta jest kolejnym krokiem do wykorzystania pełnego potencjału w ograniczaniu produkcji próbek, oszczędzaniu czasu, wydatków oraz wspieraniu zrównoważonego rozwoju przy pomocy projektowania 3D.

Partnerzy w ponad 50% oddziałów w siedzibach Tommy Hilfiger na całym świcie zostali przeszkoleni w zakresie projektowania 3D przez Akademię STITCH. Technologia działa w 20 grupach produktowych i jej zakres wciąż się rozszerza. W przyszłości wszystkie zespoły produktowe Tommy Hilfiger będą podnosiły swoje kwalifikacje oraz otrzymają przeszkolenie z projektowania 3D – dotyczy to projektantów, wykonawców wzorów, techników zajmujących się dopasowaniem i strukturą produktów, specjalistów ds. rozwoju produktów oraz sprzedawców.

Przyjaciele oraz osoby śledzące markę w mediach społecznościowych mogą dołączyć do dyskusji przy użyciu hasztagów #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, małe wyroby skórzane, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PVH jest jedną z najbardziej uznanych firm odzieżowych i lifestyle’owych na świecie. Wspieramy marki, które napędzają modę – na dobre. Należą do nich TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*,Warner’s, Olga i Geoffrey Beene, jak również True & Co., marka odzieży intymnej przeznaczona do sprzedaży online. Wprowadziliśmy na rynek różnorodne produkty pod tymi markami, jak również pod markami własnymi i licencjonowanymi o zasięgu krajowym lub międzynarodowym. PVH posiada ponad 38 000 podmiotów stowarzyszonych w ponad 40 krajach, a jej roczne przychody sięgają blisko 9,7 mld USD. To jest siłą PVH.

*Speedo International Limited udzieliła wieczystej licencji na markę Speedo na obszar Ameryki Północnej i Karaibów.

Wersja źródłowa informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191107005718/en/

Źródło: PVH Corp.

KONTAKT

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Dyrektor ds. komunikacji globalnej i earned media

e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

tel: +31 62904 2334

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.11.2019, 13:50
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ