Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pomysł na stworzenie platformy zrodził się 2 lata temu w odpowiedzi na ekologiczną transformację oraz sytuację na rynku modowym na świecie. Szycie z niskojakościowych tkanin, jednosezonowe ubrania, zatrudnianie w przemyśle dzieci w najbiedniejszych krajach Azji, jak również ślad węglowy pozostawiany w związku z transportem ubrań spoza Europy, to problemy z którymi boryka się branża. Osnova wychodzi im naprzeciw, stawia na odpowiedzialną modę i już dziś jest jedną z największych platform modowych skupiających niezależnych projektantów w Polsce. Można tu dokonać zrównoważonych zakupów, wspierając polską gospodarkę i rodzime biznesy. Mieć pewność, że ubranie, które się kupiło powstało w sposób legalny w Polsce, z najwyższą starannością dla środowiska.
„Każdą decyzją zakupową mamy wpływ na to, co dzieje się w naszym kraju i na naszej planecie. Chcemy przekonać innych do tego, aby kupowali mniej, ale za to ubrania dobrej jakości, takie które można nosić wielopokoleniowo czy wymieniać się nimi z koleżankami. Namawiamy również do tego, aby kupować ubrania, które są szyte w Polsce. Działaniem tym nie tylko wspieramy polską gospodarkę, ale również mamy pewność, że ubranie które nosimy, powstało w sposób legalny i z zachowaniem dobrych warunków pracy” - mówi Edyta Podkulska, CEO Platformy Osnova.
Osnova wierzy, że zrównoważona moda możliwa jest dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, dlatego na tę kwestię również kładzie duży nacisk. Jako jedyna platforma w Polsce oferuje klientom, poza tradycyjnymi metodami, płatności w 10 kryptowalutach. Pracuje też nad autorskim asystentem zakupów zwanym Wirtualnym Doradcą, który na podstawie parametryzowalnych danych pozwoli użytkownikom dobrać ofertę pod ich potrzeby.
„Niewiele jest marek modowych, które decydują się na komunikowanie śladu węglowego, jaki towarzyszy w procesie powstania danego ubrania. Chcemy to zmienić, bo uważamy, że wszyscy - a szczególnie przemysł odzieżowy powinien dbać o środowisko. Na szczęście naszym sprzymierzeńcem jest nowoczesna technologia i za jej pomocą możemy ograniczać emisję spalin. Na Osnova pracujemy nad wirtualnym doradcą, którego zadaniem jest dostosowanie oferty pod potrzeby klientek, tak aby ograniczyć liczbę zwrotów i tym samym emisję spalin związanych z transportem” - mówi Kamila Gancarz, General Manager Platformy Osnova.
Osnova poszła jeszcze o krok dalej i stworzyła klaster Moda Polska, który skupia marki, którym bliska jest idea zrównoważonej mody i chcą wspólnie edukować w tej kwestii klientów i producentów. Jest to wyjątkowe miejsce do nawiązywania relacji i współpracy projektantów, marek, producentów oraz dostawców usług powiązanych z branżą modową w naszym kraju. Zarówno tych dobrze znanych, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę w tym biznesie.
„Zależało nam na tym, by stworzyć miejsce, które łączy nie tylko oferty różnych projektantów, ale też infrastrukturę - producentów tkanin czy krawców, czyli wszystko czego projektant potrzebuje do wytworzenia swojego produktu. W ten sposób tworzymy w jednym miejscu sieć powiązań między kolejnymi etapami produkcji, więc mamy większą kontrolę nad ceną i jakością” - dodaje Edyta Podkulska.
Rozwiązania oferowane przez platformę są innowacją w skali europejskiej. Osnova to nie tylko platforma sprzedażowa, ale również miejsce pełne nowoczesnych rozwiązań dla biznesu modowego w sekcji B2B.
KONTAKT:
Agata Kostecka-Prorok
tel. 509 670 384
e-mail: agata.kostecka@salonmarketingowy.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.11.2019, 12:18 |
Źródło informacji | Osnova |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT