Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W rocznicę urodzin założyciela Carlo Abartha (Wiedeń,15 listopada 1908 r.) marka z logo skorpiona przedstawiła nową aplikację „Abarth AR 695”.
Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości, aplikacja zachęca do świętowania rocznicy Abartha i oferuje użytkownikom „zanurzenie się w świat” ekskluzywnego samochodu z limitowanej edycji, który teraz wyróżnia się nowym spoilerem z regulowaną wysokością.
Aplikacja jest dostępna na głównych rynkach regionu EMEA i można ją pobrać bezpośrednio na urządzenia z Apple Store lub Google Play, klikając następujące linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fca.abarthar https://apps.apple.com/app/abarth-ar-695/id1482772529.
To nowe narzędzie potwierdza zaangażowanie marki w obecny rozwój technologii. „Abarth AR 695" stanowi przykład ewolucji aktualnych katalogów produktowych, umożliwiając ich łatwiejsze przeglądanie i natychmiastową aktualizację oraz oferując wyjątkowo realistyczne doświadczenia „na pokładzie” nowego Abarth 695 70° Anniversario.
Skala 1:1
Nowa aplikacja „Abarth AR 695” umożliwia użytkownikom, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, wyświetlanie samochodu w rzeczywistej wielkości. Wystarczy wykadrować kamerą swojego urządzenia przestronny obszar, aby ustawić model 3D w skali 1:1, wpisujący się i proporcjonalny do otoczenia. Użytkownicy będą mogli poruszać się wokół swojego samochodu, obserwując go w 360°, będą mogli otworzyć drzwi samochodu, by poznać jego wnętrze, poruszać nowym spoilerem z regulowaną wysokością, włączyć klakson i przyspieszyć, by usłyszeć dźwięk najmocniejszego silnika w gamie: 1,4-litrowego, turbodoładowanego silnika o mocy 180 KM i momencie obrotowym 250 Nm.
Wysoki poziom szczegółowości oraz jakość obrazu pozwalają odczuć użytkownikom, że stoją obok Abartha 695 70° Anniversario, niezwykłego samochodu z edycji specjalnej, która świętuje 70. urodziny marki Abarth & C., składając hołd pomysłowości założyciela Carlo Abartha, który jako pierwszy docenił potencjał tuningu i modernizacji technicznej samochodów ze standardowej produkcji. To jednak nie wszystko. Aplikacja „Abarth AR 695” umożliwia również użytkownikom robienie spersonalizowanych zdjęć u boku wirtualnego samochodu - usytuowanego w wybranym miejscu - i dzielić się nimi z przyjaciółmi za pośrednictwem kanałów społecznościowych.
Warto podkreślić, że nowa aplikacja „Abarth AR 695” kontynuuje ścieżkę zapoczątkowaną przez markę w 2017 roku aplikacją AR poświęconą Abarthowi 124 spider. Abarth był pierwszą marką FCA, która zaproponowała taką cyfrową nowość, o której sukcesie może świadczyć ponad 4000 pobrań i ponad 150 000 transakcji w sklepie Apple Store.
„Follow the Scorpion"
I wreszcie, z okazji urodzin Carlo Abartha, do kolekcji dodano nowe animowane logo, nawiązujące do projektu komunikacyjnego „Follow the Scorpion”. Ta najnowsza kreacja świętuje jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu Abartha: rocznicę urodzin założyciela. Z tej okazji stworzono animowany obiekt stylizowany na skorpiona, znak zodiaku, będący legendarnym symbolem marki. Zarys logo ożywa na gwiaździstym niebie, tworząc tarczę, a mocne efekty dźwiękowe podkreślają dynamiczny i innowacyjny charakter Abartha.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.11.2019, 15:01 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Chapter Zero Poland wskazuje, jak budować konkurencyjność polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju PAP
Raport „Budowanie konkurencyjności polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju. Strategiczne znaczenie danych w procesie transformacji”, przygotowany przez Chapter Zero Poland inicjatywę Forum Odpowiedzialnego Biznesu - i SGH wskazuje uczestnikom rynku, m.in. przedsiębiorcom i samorządowcom konkretne rekomendacje dotyczące zielonej transformacji.- 08.10.2025, 14:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ROP i system kaucyjny - rekomendacje ekspertów z obszaru świadomości ekologicznej i recyklingu
Sprawiedliwe zasady, włączenie szkła i wyrównanie poziomów zbiórki - to główne wnioski z publikacji „System bez wykluczeń. Na drodze do sprawiedliwej i efektywnej legislacji systemu kaucyjnego i ROP”, zaprezentowanej dziś w trakcie spotkania branży, mediów i przedstawicieli rządu w Centrum Prasowym PAP. W spotkaniu wzięła udział wiceminister Anita Sowińska z resortu Klimatu i Środowiska.- 08.10.2025, 14:48
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-UNIA
-
Image
MAK Re na EKF Ubezpieczenia: luka ubezpieczeniowa to miliardowe straty dla całego społeczeństwa PAP
„Na tym kongresie wielokrotnie wybrzmiał fakt, że luka ubezpieczeniowa to nie jest tylko brak konkretnej polisy czy podpisanej umowy. Są to miliardy złotych strat, które później muszą być pokryte przez społeczeństwo i samorządy. Aby zagospodarować tę lukę, nasz sektor musi skoncentrować się na rozszerzaniu świadomości ubezpieczeniowej i stałym pokazaniu klientom, że oferowane zabezpieczenia oznaczają realne wparcie oraz korzyści” - wyjaśnia Ewa Siniarska-Parkot, członek zarządu MAK Ubezpieczenia, prezes zarządu MAK Re.- 08.10.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ