Newsletter

Peter Kropsch na konferencji „Media Przyszłości” opowie o wdrażaniu innowacji w organizacji medialnej

29.11.2019, 11:00aktualizacja: 29.11.2019, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Peter Kropsch
Peter Kropsch
W ramach organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” jednym z prelegentów będzie prezes Niemieckiej Agencji Informacyjnej (DPA), Peter Kropsch. Jego wystąpienie ma poruszać problematykę wdrażania innowacji w organizacji medialnej. Wydarzenie zaplanowano na 4 grudnia 2019.

Jak podkreśla w swoich wystąpieniach Peter Kropsch, obecna rola krajowych agencji prasowych w opisie rzeczywistości podlega nieustannym i dynamicznym zmianom. Dlatego ważna jest umiejętność szybkiego adaptowania strategii w przekazie informacji do potrzeb rynku. Stąd media muszą się skupić na rozwijaniu swoich najważniejszych kompetencji cyfrowych. Rynek środków masowego przekazu zmienia czytelników w abonentów i na tym buduje swój biznes. Musi jednak pamiętać o zachowaniu roli wiarygodnego źródła informacji w erze fake newsów.

Peter Kropsch od 2006 roku jest członkiem zarządu, a od 2009 roku prezesem Niemieckiej Agencji Informacyjnej (DPA). Przez 20 lat pracował jako dziennikarz ekonomiczny Austriackiej Agencji Informacyjnej (APA). W latach 2012 - 2014 był prezesem Europejskiego Zjednoczenia Agencji Informacyjnych (EANA). W 2015 roku został uhonorowany tytułem „Menedżer roku w mediach” przez austriacki dziennik "Der österreichische Journalist". W 2018 roku ponownie wybrano go na prezesa EANA.

Na organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” Peter Kropsch wygłosi prelekcję dotyczącą procesu wdrażania innowacji w organizacji medialnej. Weźmie również udział w panelu dyskusyjnym na temat roli mediów w świecie fake newsów.

„Media przyszłości” to konferencja o przyszłości mediów, kierunkach rozwoju ekosystemu informacyjnego i roli innowacji cyfrowych w komunikacji społecznej. Organizowana przez Polską Agencję Prasową przy współpracy międzynarodowych ekspertów, analityków oraz managerów branży mediów i nowych technologii. W programie panele, warsztaty i spotkania profesjonalistów środowiska medialnego, technologicznego oraz biznesowego.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Partnerem strategicznym są Polskie Koleje Państwowe S.A.

Więcej szczegółów na temat konferencji oraz rejestracja na stronie https://mediaprzyszlosci.pap.pl.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 29.11.2019, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ