Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak podkreśla w swoich wystąpieniach Peter Kropsch, obecna rola krajowych agencji prasowych w opisie rzeczywistości podlega nieustannym i dynamicznym zmianom. Dlatego ważna jest umiejętność szybkiego adaptowania strategii w przekazie informacji do potrzeb rynku. Stąd media muszą się skupić na rozwijaniu swoich najważniejszych kompetencji cyfrowych. Rynek środków masowego przekazu zmienia czytelników w abonentów i na tym buduje swój biznes. Musi jednak pamiętać o zachowaniu roli wiarygodnego źródła informacji w erze fake newsów.
Peter Kropsch od 2006 roku jest członkiem zarządu, a od 2009 roku prezesem Niemieckiej Agencji Informacyjnej (DPA). Przez 20 lat pracował jako dziennikarz ekonomiczny Austriackiej Agencji Informacyjnej (APA). W latach 2012 - 2014 był prezesem Europejskiego Zjednoczenia Agencji Informacyjnych (EANA). W 2015 roku został uhonorowany tytułem „Menedżer roku w mediach” przez austriacki dziennik "Der österreichische Journalist". W 2018 roku ponownie wybrano go na prezesa EANA.
Na organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” Peter Kropsch wygłosi prelekcję dotyczącą procesu wdrażania innowacji w organizacji medialnej. Weźmie również udział w panelu dyskusyjnym na temat roli mediów w świecie fake newsów.
„Media przyszłości” to konferencja o przyszłości mediów, kierunkach rozwoju ekosystemu informacyjnego i roli innowacji cyfrowych w komunikacji społecznej. Organizowana przez Polską Agencję Prasową przy współpracy międzynarodowych ekspertów, analityków oraz managerów branży mediów i nowych technologii. W programie panele, warsztaty i spotkania profesjonalistów środowiska medialnego, technologicznego oraz biznesowego.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Partnerem strategicznym są Polskie Koleje Państwowe S.A.
Więcej szczegółów na temat konferencji oraz rejestracja na stronie https://mediaprzyszlosci.pap.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.11.2019, 11:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
#IJHARSnaFerie - czyli nie dajmy się oszukać nie tylko podczas ferii w sklepie i restauracji PAP
Bezpieczne ferie to także bezpieczny i świadomy swoich praw konsument - przypomina przed rozpoczynającą się zimową przerwą w zajęciach szkolnych Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) i podpowiada, w jaki sposób wybierać produkty spożywcze dobrej jakości i nie dać się oszukać.- 17.01.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Zbliża się 18. rocznica śmierci Ryszarda Kapuścińskiego: legendy polskiego reportażu PAP
23 stycznia minie 18 lat od śmierci Ryszarda Kapuścińskiego (1932-2007), najczęściej, obok Stanisława Lema, tłumaczonego za granicą polskiego autora. Pomimo upływu czasu wciąż stanowi on niedościgniony wzór oraz inspirację dla kolejnych pokoleń dziennikarzy, o czym świadczyło rekordowe zainteresowanie wznowioną po latach Nagrodą PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego.- 13.01.2025, 09:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PAP
-
Image
Laicy równie często jak znawcy przeżywają dreszcze emocji, słuchając Pendereckiego PAP
Słuchając „Siedmiu bram Jerozolimy” Krzysztofa Pendereckiego laicy równie często jak znawcy przeżywają dreszcze emocji. Choć znawcy bardziej analizowali fragmenty utworu, to jego odbiór emocjonalny nie różnił się w zależności od stopnia przygotowania odbiorców - pokazał eksperyment UJ.- 03.01.2025, 09:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Nauka w Polsce