Newsletter

Xinhua Silk Road: chińska firma Haier zdobywa CES Tech Awards za lodówkę internetu rzeczy Casarte

08.01.2020, 13:37aktualizacja: 08.01.2020, 13:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LAS VEGAS, 8 stycznia 2020 r. /PRNewswire/ -- Gigant sprzętu AGD z Chin firma Haier zdobyła nagrodę za innowacje technologiczne w ramach programu CES Tech Awards na targach Consumer Electronics Show (CES) za lodówkę internetu rzeczy Casarte.

Lodówka internetu rzeczy Casarte wyposażona jest w zaawansowaną technologię konserwacji i nie tylko chłodzi żywność, ale pełni także rolę konsultanta do spraw zdrowia całej rodziny. Na podstawie gustu i preferencji dietetycznych lodówka przygotowuje zalecany tygodniowy plan żywieniowy i dostosowuje spersonalizowane przepisy dla rodziny, jak wyjaśnia firma Haier.

Lodówka internetu rzeczy Casarte to tylko jedno z osiągnięć firmy Haier w ramach realizacji strategii domu inteligentnego, która opiera się na zapewnianiu użytkownikom rozwiązań internetu rzeczy w kwestii odzieży, żywności, mieszkaniu i rozrywce.

Firma Haier promuje obecnie dogłębną integrację branży AGD z nowymi technologiami, w tym 5G i internet rzeczy, poprzez rozwiązania domu inteligentnego Haier obejmujące rozwiązania inteligentne w salonie, kuchni, sypialni, łazience i na balkonie.

Rozwiązania domu inteligentnego Haier podnoszą jakość życia użytkowników. Na przykład mogą oni zarządzać produktami przez duży ekran lodówki. Kiedy zbliża się data przydatności do spożycia lodówka informuje o tym użytkowników, którzy mogą spożyć produkty lub wyrzucić je w celu uniknięcia marnowania lub zepsucia się pożywienia.

Dzięki zastosowaniu podejścia na bazie doświadczeń użytkownika produkty domu inteligentnego Haier zdobywają rosnącą popularność na całym świecie. Jak donosi Haier, liczba użytkowników z całym zestawem produktów domu inteligentnego Haier sięga 20 milionów.

Coraz większe grono użytkowników przyciąga lokalny design, produkcja i sprzedaż największych marek firmy, w tym Haier, AQUA, Fisher & Paykel, GE Appliances, Candy, Casarte i Leader.

Globalne marki firmy Haier wykorzystują scenariusze domu inteligentnego na rzecz lepszych doświadczeń użytkownika na konkretnych rynkach. Na przykład w Nowej Zelandii kuchnia społecznościowa Fisher & Paykel pozwala użytkownikom na udostępnianie gotowania na platformach społecznościowych w czasie rzeczywistym.

Poprzez wykorzystywanie lokalnych zalet firma Haier nadal realizuje założenie zapewniania międzynarodowym użytkownikom luksusowych, zróżnicowanych produktów chłodzenia, jak na uroczystym wręczeniu nagród wyjaśnił Zhao Qinghai, kierownik projektu w Haier Group.

CES Tech Awards to pierwszy program nagród CES powołany we współpracy z chińską oficjalną siecią medialną Xinhuanet uznany przez organizatora targów Consumer Technology Association (CTA).

Targi CES 2020, największe na świecie targi technologiczne, rozpoczęły się w Las Vegas w stanie Nevada w USA dnia 7 stycznia.

Oryginalne łącze: https://en.imsilkroad.com/p/310350.html

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1063272/Haier.jpg

Źródło: Xinhua Silk Road Information Service

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.01.2020, 13:37
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii