Newsletter

Mary Kay kontynuuje zaangażowanie na rzecz badań dermatologicznych w ramach pierwszego w historii partnerstwa z International Master Course on Aging Science

29.01.2020, 18:21aktualizacja: 29.01.2020, 18:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay, jedna z najbardziej innowacyjnych firm z branży produktów do pielęgnacji skóry, ogłasza nawiązanie partnerstwa z International Master Course on Aging Science (IMCAS). W dniach 30 stycznia - 1 lutego w Paryżu odbędzie się 22. Światowy Kongres IMCAS, podczas którego pochodzący z całego świata wybitni eksperci w dziedzinie dermatologii, chirurgii plastycznej i gerontologii zaprezentują i omówią innowacje badawcze mające na celu udoskonalenie standardów branżowych.

Zgodnie z przewidywaniami w 22. Światowym Kongresie IMCAS weźmie udział ponad 12 tys. osób i odbędzie się 345 sesji naukowych, podczas których referaty wygłosi 800 światowej sławy specjalistów. Będzie to wyjątkowe wydarzenie z obszerną listą kursów i sesji, które wzbogacą wiedzę specjalistyczną i umiejętności uczestników.

„Cieszymy się na możliwość kontynuowania współpracy ze środowiskiem naukowym na całym świecie. Zależy nam na dzieleniu się innowacyjnymi badaniami z gronem specjalistów w dziedzinie dermatologii i gerontologii” - powiedziała dr Lucy Gidea, dyrektor naukowa Mary Kay Inc. „Jesteśmy dumni z zaproszenia na kongres IMCAS - prestiżowej organizacji prowadzącej najwyższej jakości szkolenia z zakresu chirurgii plastycznej i dermatologii”.

W ramach wydarzenia IMCAS Academy, w którym udział wezmą renomowani specjaliści, dr Michelle Hines, dyrektor ds. technologii produkcji w Mary Kay, wygłosi referat na temat porównania profesjonalnego i domowego peelingu chemicznego.

IMCAS powstała w 1994 r. w Paryżu jako kongres chirurgów plastycznych i dermatologów. Od czasu powstania jej działaniom przyświecał cel wypełniania luki w wiedzy pomiędzy chirurgią plastyczną i rekonstrukcyjną a dermatologią, a tym samym kształtowania synergii i integracji obu dziedzin. Jej misja polega na dawaniu specjalistom medycyny estetycznej dostępu do treści medycznych na żądanie. W ostatnim czasie IMCAS uruchomiła platformę e-learningową - IMCAS Academy - która zapewnia abonentom natychmiastowy dostęp do materiałów filmowych ze szkoleniami, artykułów naukowych, wywiadów z ekspertami i innych zasobów.

Więcej informacji na temat IMCAS można znaleźć tutaj: https://www.imcas.com/en.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz czynić świat lepszym. Marzenie to przerodziło się z czasem w firmę wartą miliardy dolarów, dysponującą milionami niezależnych sprzedawców w prawie 40 państwach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie: MaryKay.com.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200129005094/en/

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Mary Kay Inc.

Dział Komunikacji Korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.01.2020, 18:21
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii