Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., globalna spółka z branży kosmetycznej oraz lider innowacji w pielęgnacji skóry, kontynuuje wsparcie dla kosmetologii i środowiska naukowego jako partner tegorocznej edycji Sympozjum Generational Dermatology 2020 w Palm Springs.
Niniejsza informacja zawiera multimedia. Jej pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200214005108/en/
Sympozjum Generational Dermatology, którego inicjatorem jest dr. Wendy E. Roberts, obrało strategię w podejściu do zmieniającego się wraz z wiekiem pacjenta rozłożoną na kilka dekad, obejmującą opiekę medyczną, chirurgiczną i dermatologię estetyczną. Sympozjum skierowane jest do dermatologów i innych kluczowych specjalistów na każdym etapie ich rozwoju zawodowego. Uczestnicy dołączą do niezwykłego grona wykładowców i najważniejszych liderów opinii w Omni Rancho Las Palmas w Rancho Mirage.
„Nasz wkład w badania naukowe nad kosmetykami do pielęgnacji skóry nie ogranicza się do opracowywania nowych produktów Mary Kay – powiedziała dr. Lucy Gildea, dyrektor ds. badań w Mary Kay. - Zaangażowanie w wydarzenia takie jak sympozjum Generational Dermatology daje nam okazję do wymiany nowatorskich pomysłów i wyników badań z dermatologami i kontynuowania naszego wsparcia na rzecz rozwoju nauk o zdrowiu skóry. Spotkanie jest dla nas wyjątkowe również dlatego, że pomaga naszym kolegom po fachu na każdym etapie ich kariery zawodowej”.
Zespół ds. badań i rozwoju Mary Kay zaangażował się w odkrywanie trendów i technologii, które umożliwiają firmie tworzenie atrakcyjnych produktów, które dzięki wprowadzanym innowacjom przynoszą korzyści klientom. Zespół ten, prowadzony przez dr Gildea, tworzą znani naukowcy, którzy zdobyli już tytuł doktora i inne wysokie stopnie naukowe z wielu dziedzin, m.in. z biologii skóry, biologii komórki, chemii i biochemii.
Sympozjum Generational Dermatology jest kolejnym wydarzeniem sponsorowanym przez Mary Kay w 2020 roku, w którym udział biorą członkowie społeczności naukowych i akademickich. Umocni ono wieloletnie zaangażowanie spółki na rzecz badań i rozwoju w zakresie zdrowia skóry. Każdego roku firma poddaje produkty i składniki tysiącom testów, aby zagwarantować, że spełniają one najwyższe standardy bezpieczeństwa, jakości i skuteczności. Do globalnego portfolio Mary Kay należy ponad 1500 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań. W 2018 r. spółka uruchomiła nowoczesny zakład produkcyjny i ośrodek badawczo rozwojowy o wartości ponad 100 mln dolarów w Lewisville w Teksasie.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić „szklany sufit”, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, opracowywać olśniewające produkty oraz czynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200214005108/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
http://marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.02.2020, 17:54 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |