Newsletter

Mary Kay uczestniczy w sympozjum Generational Dermatology 2020 w Palm Springs

14.02.2020, 17:54aktualizacja: 14.02.2020, 17:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., globalna spółka z branży kosmetycznej oraz lider innowacji w pielęgnacji skóry, kontynuuje wsparcie dla kosmetologii i środowiska naukowego jako partner tegorocznej edycji Sympozjum Generational Dermatology 2020 w Palm Springs.

Niniejsza informacja zawiera multimedia. Jej pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200214005108/en/

Sympozjum Generational Dermatology, którego inicjatorem jest dr. Wendy E. Roberts, obrało strategię w podejściu do zmieniającego się wraz z wiekiem pacjenta rozłożoną na kilka dekad, obejmującą opiekę medyczną, chirurgiczną i dermatologię estetyczną. Sympozjum skierowane jest do dermatologów i innych kluczowych specjalistów na każdym etapie ich rozwoju zawodowego. Uczestnicy dołączą do niezwykłego grona wykładowców i najważniejszych liderów opinii w Omni Rancho Las Palmas w Rancho Mirage.

„Nasz wkład w badania naukowe nad kosmetykami do pielęgnacji skóry nie ogranicza się do opracowywania nowych produktów Mary Kay – powiedziała dr. Lucy Gildea, dyrektor ds. badań w Mary Kay. - Zaangażowanie w wydarzenia takie jak sympozjum Generational Dermatology daje nam okazję do wymiany nowatorskich pomysłów i wyników badań z dermatologami i kontynuowania naszego wsparcia na rzecz rozwoju nauk o zdrowiu skóry. Spotkanie jest dla nas wyjątkowe również dlatego, że pomaga naszym kolegom po fachu na każdym etapie ich kariery zawodowej”.

Zespół ds. badań i rozwoju Mary Kay zaangażował się w odkrywanie trendów i technologii, które umożliwiają firmie tworzenie atrakcyjnych produktów, które dzięki wprowadzanym innowacjom przynoszą korzyści klientom. Zespół ten, prowadzony przez dr Gildea, tworzą znani naukowcy, którzy zdobyli już tytuł doktora i inne wysokie stopnie naukowe z wielu dziedzin, m.in. z biologii skóry, biologii komórki, chemii i biochemii.

Sympozjum Generational Dermatology jest kolejnym wydarzeniem sponsorowanym przez Mary Kay w 2020 roku, w którym udział biorą członkowie społeczności naukowych i akademickich. Umocni ono wieloletnie zaangażowanie spółki na rzecz badań i rozwoju w zakresie zdrowia skóry. Każdego roku firma poddaje produkty i składniki tysiącom testów, aby zagwarantować, że spełniają one najwyższe standardy bezpieczeństwa, jakości i skuteczności. Do globalnego portfolio Mary Kay należy ponad 1500 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań. W 2018 r. spółka uruchomiła nowoczesny zakład produkcyjny i ośrodek badawczo rozwojowy o wartości ponad 100 mln dolarów w Lewisville w Teksasie.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić „szklany sufit”, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, opracowywać olśniewające produkty oraz czynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200214005108/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej

http://marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.02.2020, 17:54
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ