Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ATLANTA, 25 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Firma Stonebranch Inc., wiodący dostawca dynamicznych rozwiązań automatyzacji informatyki ogłosiła, że Makedonski Telekom, wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w północnej Macedonii wybrał Stonebranch do zarządzania i automatyzacji aplikacji wspierających naliczanie opłat i rozliczanie w czasie rzeczywistym, łączenie, zarządzanie nadużyciami i pośrednictwo w rozliczaniu.
„Bardzo cieszymy się z możliwości nawiązania współpracy z zespołem Makedonski Telecom” - skomentował Sebastiano Mion, wiceprezes w Stonebranch. „Wiodący zestaw rozwiązań automatyzacji Stonebranch, miejscowy zespół deweloperów i doświadczenie w branży telekomunikacji sprawiają, że jest to współpraca idealna” - dodał Mion.
Firma Makedonski Telekom, należąca do Deutsche Telekom Group, to wiodący operator telekomunikacyjny w północnej Macedonii liczący ponad 1,2 miliona aktywnych klientów. Deutsche Telekom jest przy tym największym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie.
„Inicjatywa ta jest elementem podejścia Makedonski Telekom skupiającego się na cyfryzacji i innowacji w celu ciągłego zapewniania jak najlepszego doświadczenia naszym abonentom. Wybraliśmy Stonebranch, ponieważ firma ma dużą wiedzę w dziedzinie i konkretne doświadczenie w automatyzacji w branży telekomunikacji” - wyjaśnił Miroslav Jovanovic, główny dyrektor technologii i informacji w Makedonski Telekom.
W celu zapewnienia lepszej obsługi w Skopie powstało nowe biuro Stonebranch, które zagwarantuje bliższą współpracę z miejscowym zespołem. Ponadto firma Stonebranch otworzyła laboratorium DevOps skupiające się na bieżących i przyszłych potrzebach operacyjnych Makedonski Telekom.
O Stonebranch
Firma Stonebranch opracowuje dynamiczne rozwiązania automatyzacji informatyki, które przemieniają biznesowe środowiska informatyczne z prostej automatyzacji zadań do złożonych usług automatyzacji biznesowej w czasie rzeczywistym, tym samym wspierając organizacje w osiąganiu największego możliwego zwrotu z automatyzacji. Niezależnie od stopnia automatyzacji oprogramowanie Stonebranch jest proste, nowoczesne i bezpieczne. Wykorzystując uniwersalną platformę automatyzacji, przedsiębiorstwa mogą płynnie organizować nakład pracy i danych w ekosystemach i silosach technologicznych. Firma ma swoją siedzibę w Atlancie w stanie Georgia, a jej punkty kontaktu i wsparcia znajdują się w obu Amerykach, Europie i Azji. Firma Stonebranch świadczy usługi na rzecz jednych z największych instytucji finansowych, produkcyjnych, opieki zdrowotnej, turystyki, transport, energetyki i technologii. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.stonebranch.com.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1089016/Stonebranch_Logo.jpg
Źródło: Stonebranch
KONTAKT:
Marissa Walker
tel. (513) 260-0984
e-mail: marissa.walker@stonebranch.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.02.2020, 09:46 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |