Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Czysta biel, poczucie estetyki, dbałość o szczegół - to wytyczne działania pierwszego w Polsce butiku higienizacyjnego White by DeClinic. Innowacyjna oferta oparta jest o dwa pakiety zabiegów - higienizację oraz wybielanie zębów. Ich efektem jest piękny uśmiech - wyznacznik atrakcyjności i zdrowia. Bezkompromisowa jakość możliwa jest dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom technologicznym, między innymi lampom do wybielania zębów Beyond Polus Advanced Ultra oraz piaskarce Airflow Prophylaxis Master. Troska o bezpieczeństwo pacjentów oraz profesjonalizm specjalistów przyświecają pracy butiku, podobnie jak w siostrzanej marce - klinice stomatologicznej DeClinic.
Zabiegi higienizacyjne obejmują: usuwanie kamienia nazębnego, piaskowanie i fluoryzację. Duża waga przywiązywana jest do edukacji, jak prawidłowo dbać o zęby. Odpowiednia profilaktyka sprawia, że unikamy kłopotów zdrowotnych związanych z zębami, a uśmiech jest biały i lśniący. W White By DeClinic każdy pacjent ma kartę higienizacji. Indywidualne podejście oraz poświęcony na te zabiegi czas odróżnia butik od innych. Dzięki technologii w powiększeniu specjaliści pokazują pacjentom ich problemy higienizacyjne. Pomaga w tym wybarwianie płytki nazębnej. Każda higienizacja zakończona jest szkoleniem, jak czyścić zęby, oraz doborem potrzebnych do tego akcesoriów. Domowe dbanie o zęby jest kluczowe dla ich zdrowia i wyglądu. Profilaktyka higienizacyjna jest w pełni bezpieczna i niemal bezinwazyjna.
Wybielanie zębów wykonane najnowszym modelem lampy Beyond Polus Advanced Ultra to gwarancja pięknego uśmiechu. Zabieg jest szybki, bo trwa około 1,5 godziny, i skuteczny. Uwalnia uśmiech od przebarwień czy nieestetycznego odcienia zębów. Jest dość prosty - polega na odpowiednim nałożeniu żelu wybielającego, który wymaga aktywacji światłem emitowanym przez lampę. Efekt pięknego uśmiechu utrwala stosowanie odpowiednich wybielających past do zębów, płynów i nici dentystycznych, czyli odpowiednia higiena jamy ustnej, o której pacjenci mogą się dowiedzieć w White by DeClinic.
KONTAKT:
Katarzyna Tompolska
e-mail: katarzyna.tompolska@declinic.pl
tel. +48 22 112 04 02
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.02.2020, 16:40 |
Źródło informacji | Klinika Stomatologiczna DeClinic |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
W 2024 roku pociągami PKP Intercity podróżowało 78,5 mln pasażerów
W ubiegłym roku PKP Intercity zanotowało rekordową liczbę pasażerów - 78,5 mln i szacuje, że w 2025 roku z jego usług skorzysta ponad 83,5 mln osób. Pasażerowie pociągów dalekobieżnych najczęściej w 2024 roku wybierali trasy między Warszawą a Trójmiastem, Krakowem, Łodzią, Poznaniem i Lublinem. Przewoźnik oferuje 505 połączeń międzymiastowych.- 31.01.2025, 15:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Baker McKenzie: przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń pomogą zmniejszyć lukę płacową
Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z dyrektywą unijną, pracodawcy zaraportują dane o luce płacowej, a jeśli wyniesie ona 5 proc. lub więcej bez obiektywnego uzasadnienia, będą musieli przeprowadzić wspólną ocenę płac z przedstawicielami pracowników.
- 31.01.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Baker McKenzie
-
Image
Trzeci salon rowerowy spółki Dadelo S.A. otworzy się już 1 lutego
W sobotę 1 lutego otwarty zostanie trzeci salon stacjonarny CentrumRowerowe.pl. Sklepy należą do Dadelo S.A., spółki notowanej na warszawskiej giełdzie, której główną działalnością jest sprzedaż rowerów, części i akcesoriów rowerowych online. Tym razem na lokalizację sklepu wybrane zostało Trójmiasto, a dokładniej Morski Park Handlowy w Gdańsku. Otwarcie kolejnego obiektu jest realizacją długofalowej strategii, która zakłada uruchomienie sieci 7 salonów stacjonarnych do 2027 roku.- 31.01.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Oponeo
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ