Newsletter

Validity zawiera ostateczną umowę dotyczącą przejęcia 250ok, rozszerzając tym samym najlepszą w swojej klasie ofertę usług poczty elektronicznej

28.02.2020, 11:28aktualizacja: 28.02.2020, 11:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dzięki transakcji przejęcia liderzy rynku poczty elektronicznej połączą siły na rzecz dalszego rozwoju największej na świecie sieci danych dostawców usług analitycznych.

BOSTON--(BUSINESS WIRE)-- Validity, firma ciesząca się największym zaufaniem pod względem jakości danych klienta, ogłosiła dziś zawarcie ostatecznej umowy dotyczącej przejęcia 250ok - dostawcy usług z zakresu analityki poczty elektronicznej i dostarczalności. Od 2011 roku firma 250ok opracowała szereg oprogramowań i innowacyjnych narzędzi służących zarządzaniu pocztą elektroniczną, które są wykorzystywane przez różnej wielkości podmioty. Validity rozszerza zdolności optymalizacyjne w obrębie globalnego ekosystemu dostawców usług poczty elektronicznej.

E-mail pozostaje kluczowym kanałem, za pośrednictwem którego specjaliści ds. marketingu przyciągają i angażują klientów. Zapobieganie oznaczaniu poczty przychodzącej jako spam i zadowalanie odbiorców pozostaje jednak wyzwaniem. Dostawcy skrzynek internetowych podejmują liczne wysiłki, aby zabezpieczyć użytkowników przed spamem i zagrożeniami. Do tego foldery poczty przychodzącej zapychane są niezoptymalizowanymi i wysyłanymi „na chybił trafił? wiadomościami marketingowymi. Bez odpowiednich danych, narzędzi i wskazówek nawet najlepsi użytkownicy poczty elektronicznej napotykają trudności w dotarciu do odbiorców. W przypadku podmiotów prowadzących sprzedaż internetową zapewnienie, że ich wiadomości nie trafią do folderu Spam, ma ogromny wpływ na uzyskiwane przychody i wskaźniki konwersji. 250ok umożliwia specjalistom ds. marketingu dotarcie z większą liczbą wiadomości do docelowej grupy odbiorców, a w rezultacie także odnotowanie wyższych wskaźników konwersji i zwrotu z inwestycji.

Firma 250ok wkroczyła na rynek oprogramowania z zakresu analityki i dostarczalności w 2011 roku. Jej założycielem jest Greg Kraios, były ekspert ExactTarget w dziedzinie dostarczalności poczty elektronicznej. Od tego czasu 250ok zrewolucjonizowała branżę oprogramowania do zarządzania pocztą elektroniczną poprzez stworzenie innowacyjnych narzędzi na potrzeby współczesnych nadawców wiadomości elektronicznych, w tym Marketo, CDW, National Geographic, Crutchfield, Furniture Row i PETA. W wyniku przejęcia firma Validity pozyska nowe wiodące talenty w branży poczty elektronicznej, przyczyniając się do stworzenia rozwiązań pozwalających na utrzymanie poczty przychodzącej poza folderem Spam.

„Wśród licznych graczy na rynku poczty elektronicznej zespół 250ok stanowi doskonały wybór dla Validity - powiedział Briggs, prezes i dyrektor generalny Validity. - Nasza połączona platforma analityczna, specjalistyczna wiedza z zakresu poczty elektronicznej i zasięg obejmujący najliczniejsze grono dostawców usług poczty elektronicznej dostarczają specjalistom ds. marketingu z całego świata ogromną wartość?.

Wielu spośród największych klientów Validity korzysta zarówno z rozwiązań 250ok, jak i Return Path, w celu optymalizacji kampanii prowadzonych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Przedmiotowa transakcja przejęcia pozwoli firmie Validity rozszerzyć ofertę rozwiązań o technologie i usługi oferowane dotąd przez 250ok w zakresie:

- dostarczalności i budowania reputacji,

- analityki zaangażowania,

- zabezpieczeń antyphishingowych DMARC,

- podglądów projektu,

- walidacji list.

„W ciągu ostatnich kilku lat ciężko pracowaliśmy, aby wybić się na tym niezwykle konkurencyjnym rynku, dzięki tworzeniu najwyższej jakości produktów e-mail marketingu dostępnych w każdym miejscu - powiedział Greg Kraios, założyciel i dyrektor generalny 250ok. - Kiedy miałem przyjemność poznać Marka Briggsa, dyrektora generalnego Validity, dostrzegłem możliwość odbycia wyjątkowej rozmowy na temat branży poczty elektronicznej i kierunków jej rozwoju. Teraz, współtworząc Validity, możemy wspólnie napędzać innowację i doskonałość na rzecz wszystkich podmiotów w obrębie ekosystemu poczty elektronicznej”.

Przejmując 250ok, Validity kontynuuje zwiększanie zasięgu rynkowego oraz rozszerzanie oferty wiodących rozwiązań przeznaczonych dla specjalistów z dziedziny sprzedaży i marketingu. W ciągu ostatnich dwóch lat firma dokonała następujących istotnych przejęć:

- CRMfusion, wiodąca aplikacja w obszarze jakości danych z zakresu zarządzania relacjami z klientami (customer relationship management - CMR),

- BriteVerify, ciesząca się największym zaufaniem ogólnoświatowa platforma weryfikacji poczty elektronicznej,

- Return Path, ogólnoświatowy lider w zakresie rozwiązań zapobiegających oznaczaniu poczty przychodzącej jako spam,

- AppBuddy, wiodąca aplikacja sieciowa dla Salesforce i innych platform,

- 250ok, wiodąca platforma analityki poczty elektronicznej.

Warunków finansowych przedmiotowej transakcji nie ujawniono. Więcej informacji na temat 250ok można znaleźć na stronie https://250ok.com.

Validity

Od ponad 20 lat dziesiątki tysięcy organizacji z całego świata wykorzystują rozwiązania opracowane przez Validity na potrzeby docierania, nawiązywania kontaktu, angażowania i zatrzymywania klientów - postrzegając wiarygodne dane jako kluczową zaletę. Sztandarowe produkty Validity - DemandTools, BriteVerify, Return Path, Trust Assessments i GridBuddy- są wysoko oceniane i stanowią wiodące rozwiązania z zakresu zarządzania danymi w systemach CMR, weryfikacji adresów poczty elektronicznej, dostarczalności w obrębie skrzynki elektronicznej i zapobiegania umieszczaniu wiadomości w folderze Spam, a także aplikacji sieciowych CRM. Rozwiązania te ułatwiają realizację inteligentnych kampanii, docieranie do potencjalnych klientów, poprawę wydajności sprzedaży, a w dłuższej perspektywie także szybszy rozwój. Więcej informacji można znaleźć na stronie Validity.com oraz na profilach firmy w serwisach LinkedIn, Instagram i Twitter.

Wersja źródłowa komunikatu dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200227005774/en/

Źródło: Validity

KONTAKT:

Relacje z mediami

Charlie Ungashick

e-mail: pr@validity.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.02.2020, 11:28
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii