Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, zamknięcie sklepów nie dotknęło ich w tak dużej mierze. Nie chcą jednak wykorzystywać tej przewagi w trudnej sytuacji całego rynku, tylko podzielić się miejscem w sieci z innymi. Swą pomoc oferują szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji i z dnia na dzień zostały bez przychodów, co często wiąże się też z koniecznością zwolnień personelu.
„Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu negatywnie przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów – mówi Arkadiusz Młynarczyk – Bussines Development Manager z Moliera2.com. - Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Obecnie pracodawcy mają dwa wyjścia: albo przekazać wypowiedzenie pracownikowi albo stworzyć mu warunki do pracy, nawet na połowę, jedną czwartą etatu. Dzięki naszej stronie dajemy szanse na sprzedaż online towarów, które dziś zalegają na półkach w tysiącach sklepów. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć” – dodał Młynarczyk.
Inicjatywa zaczyna działać od już. Chętni mogą zgłaszać się na adres: a.mlynarczyk@moliera2.com
Link do wideo: https://www.youtube.com/watch?v=J-4-6wcdtGc
KONTAKT:
PR&Marketing Manager
Kamila Raksimowicz
e-mail: pr@moliera2.com
tel. 509 456 034
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.03.2020, 16:33 |
Źródło informacji | Moliera 2 |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna swoją działalność
Powołana została Komisja Etyki Public Relations, na której czele stanęła prof. UW dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska - ekspertka w zakresie etyki i komunikacji z Uniwersytetu Warszawskiego. Celem komisji jest umacnianie standardów etycznych w branży Public Relations.- 13.05.2025, 15:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Związek Firm Public Relations
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ