Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Temat koronawirusa jest ważny, jednak badanie LoveBrands Relations ukazało także istotny trend: 77% respondentów przyznaje, że czuje się już znużona tematem koronawirusa i oczekuje innych informacji. Blisko 60% respondentów twierdzi, że potrzebuje rozrywki. Niepewność nadchodzących dni powoduje, że szukamy również informacji gospodarczych (53,6%). Szukamy sportu, porad i plotek o gwiazdach.
Pandemia wywołana koronawirusem spowodowała, że Polacy stali się większymi „konsumentami” mediów. Blisko 60% przyznaje, że w ostatnich tygodniach zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Podstawowym źródłem informacji wśród Polaków jest internet. Wzrost korzystania z tego medium do zdobywania informacji zadeklarowało 86% Polaków. Na drugim miejscu znalazła się telewizja, z której korzysta 76% respondentów.
Jakich informacji o koronawirusie poszukujemy? 73% Polaków szuka informacji bieżących: o statystykach zachorowalności oraz zgonów, wiadomości ze świata i dotyczących czasu trwania pandemii. Dla 56% respondentów ważne są również informacje na temat sposobów zabezpieczania się przed zarażeniem koronawirusem. Tylko niecałe 4% respondentów przyznaje, że nie szuka żadnych informacji na tematy związane z COVID-19.
Wiadomości dotyczące statystyk i prognoz związanych z pandemią są szczególne ważne dla osób do 24 r.ż. Dla osób w średnim wieku istotne są informacje dotyczące tarczy antykryzysowej, a osoby powyżej 50 r.ż. bardziej niż inne grupy wiekowe szukają informacji na temat chorób wpływających na to, że jest się w grupie podwyższonego ryzyka.
Badanie przeprowadzone na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków po 18.r.ż, N=1024.
KONTAKT:
e-mail: bartosz.lewicki@lbrelations.pl
tel. 693 55 54 53
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.04.2020, 18:18 |
Źródło informacji | LoveBrands Relations |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Affidea rozwija działalność w Polsce - dołącza Zakład Patomorfologii ALFAMED
- 13.10.2025, 14:40
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Affidea
-
Image
Phuket w Tajlandii wyrasta na tropikalny raj dla europejskich nabywców - na czele z Laguna Phuket i rezydencjami Banyan Group
Doskonała pogoda, bezpieczne tropikalne otoczenie i światowej klasy infrastruktura sprawiają, że Phuket oferuje Europejczykom niezrównaną ucieczkę od mroźnych zim i politycznych napięć.- 13.10.2025, 09:07
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Media OutReach
-
Image
Akademia Pacjenta Chorującego na Otyłość - bezpłatne spotkanie dla pacjentów z Mazowsza
FLO - Fundacja na Rzecz Leczenia Otyłości zaprasza na kolejne spotkanie z cyklu „Akademia Pacjenta Chorującego na Otyłość”, które odbędzie się 23 października 2025 r. (czwartek) o godz. 16:00 w Warszawie. Wydarzenie skierowane jest do osób z chorobą otyłościową, ich bliskich oraz wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć tę chorobę i możliwości jej leczenia.- 10.10.2025, 09:14
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fundacja FLO
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ